Ботев Пловдив обмисля да направи нещо революционно след завършването на строежа на „Колежа“, пише „Тема Спорт“. Ръководството на жълто-черните търси спонсор чиито име да прибави към това на „Христо Ботев“, по подобие на Левски. Въпросният рекламодател ще плати за това и така ще подпомогне бюджета на клуба.

В тази насока са били разговорите с представителя на АЕК Атина – търговският директор на клуба Никос Караузас. Както е известно, отскоро гръцкият клуб се премести на новия си стадион.

„Фокусът на разговора не подмина и медийната кампания по време и след церемония по откриването, както и финализирането на първата по рода си спонсорска сделка в Гърция, засягаща преименуването на стадиона на АЕК на OPAP Arena“, написаха от Ботев на сайта си, с което загатнаха за евентуалните си намерения, които естествено са били обсъдени с Община Пловдив.