Авиокомпанията, изпълнявала полет от Абу Даби до българската столица Wizz Air излезе с официална позиция относно инцидента вчера. Припомняме, че самолетът от столицата на ОАЕ трябваше да кацне в София, но заради 3-часово закъснение се е призимил във Варна. Това доведе до напрежение сред пътниците, които се барикадираха в самолета.
От авиокомпанията се извиняват за ситуацията, като заявяват, че пътниците ще могат да получат обезещетние.
Ето и цялата позиция:
“Wizz Air искрено се извинява за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432 от Абу Даби до София на 25 май и потвърждава, че пътниците могат да подадат заявление за обезщетение на официалния уебсайт на Wizz Air, което ще бъде оценено и обработено спрямо приложимия Европейски регламент.
Авиокомпанията прави всичко възможно, за да сведе до минимум неочакваните промени в полетния си график и да транспортира пътниците до желаната дестинация възможно най-скоро, като основен приоритет за Wizz Air остава безопасността на пътниците, екипажа и самолета”,
Пловдивска адвокатка е била сред барикадиралите се пътници във Варна: Ще си търсим правата
Още от категорията
Главчев не подписа споразумението с Украйна