
Вълна от жалби от чужди туристи в края на сезона по Черноморието. Някои от тях граничат с абсурда, но явно това е начинът тези туристи да изкарат пари. Може ли цялата ти почивка да излезе безплатна, защото камериерката те е погледнала накриво или защото не ти е удобна възглавницата?
Скърцащи матраци, стари фъстъци в мини бара, намусени камериерки и дори липса на мемори пяна във възглавниците са част от оплакванията това лято. Недоволни туристи заляха с искове за обезщетения хотелиерите през сезона.
Според собствениците обаче оплакването се е превърнало в бизнес, който се развива с все по-бързи темпове. Чужди туристи – предимно от Великобритания и Германия измислят всевъзможни причини – често абсурдни – за да недоволстват.
Хотелиерите смятат, че чрез жалбите искат просто да си възстановят част от дадените за почивката пари. И отчитат щети за милиони. Данните показват, че в края на лятото хотелиерите ще трябва да върнат обезщетение средно от 2,5 евро на английски турист и от 2 евро на германски турист заради жалби.
- 18:00 Жители на Брестовица скочиха срещу мащабен проект на EVN, останали без ток и вода
- 22:00 Готови ли са в Община Пловдив за първия сняг в Пловдив?
- 20:00 Родители, учители и профсъюза в спор: Реформа или регрес би било оценка „Дисциплина" и глоби при нарушения?
- 10:00 Надпревара за санирането в Пловдив за 80 млн. лева, районните кметове ще движат поръчките
Темите на Traffic News
