„Кампанията беше до някъде безинтересна, но беше интересна с нетрадиционни пиар ходове – Доклада на финансовото министерство, някакви акции там на вътрешното министерство, на строителното министерство, всички влияния, които идват волно или неволно от президентството. Участваха хора, които не непременно би трябвало да участват”. Това каза финансистът Левон Хампарцумян пред "Нова”.

Според медийния експерт Георги Лозанов в тази кампания не е имало послания, които не сме чували. „Отдавна в тези кампании са важни „черните лебеди” – да се случи нещо. „Черният лебед” на тази кампания беше докладът „Магнитски -2”, но тук ги посрещна хибридната пропаганда и доста ги обезсили. Основната цел на тази пропаганда е да покаже, че западът е в някакъв смисъл истинският враг на националния ни интерес”, каза Лозанов.

Хампарцумян призова хората да гласуват за тези, които харесват. „Ако не гласуваш, пълниш кацата на най-икономически неактивните и изостанали съграждани. Де факто се оказва, че полуграмотните ще определят бъдещето на държавата. Защо да го правим”, каза финансистът.

Според Лозанов това са вторите ни избори по време на война и целта е да се смени световния ред и ние отново да останем съветски сателит. „Нека не забравяме, че това е залога”, обясни той.