Eдна от най-успешните компании, посветена на грижата за красотата у нас, е основана от пловдивчани. Търговската компания Selena ES стартира през 2002 година, а от тогава успешно дистрибутира професионални продукти, уреди и аксесоари за салоните за красота на българския пазар. Вече повече от 20 години фирмата е верен партньор на салоните за красота и освен с техническа и бизнес подкрепа, вдъхновяват фризьорите с коафьорски събития, представяйки най-новите тенденции.
Selena ES е изцяло семейна компания, а концепцията й е разработвана от всички членове на фамилията на Вера и Стефан Георгиеви – основатели на фирмата. За критичните моменти и пътя към успеха при създаването на една бюти империя, говорят пред TrafficNews хората, които стоят зад името Selena ES.
Преди създаването на компанията, Вера Георгиева се е занимавала с фризьорство, като го описва като нейна най-голяма страст. Първият й салон е основан в квартал „Капана”, като до ден днешен е там и го определя като емблематичен. Споделя, че в началото трудностите са били много, но с течение на времето събира страхотен колектив от професионалисти и успехите не закъсняват.
„Съпругът ми Стефан се занимаваше с търговия и строителство. Бизнесът със строителството се разрасна и не можеше да смогне с двете направления. Тогава ме попита дали съм готова да поема търговията в свои ръце, тъй като бях наясно какво се търси във фризьорските салони.
Стартирахме с продукти за красота от среден клас. Първите години работих на пълна нула. Обикаляла съм по салоните като представител, работила съм над 15 часа. Имало е моменти, в които не можех да спя. Въпреки, че тръгнахме от нулата, с подкрепата на мъжа ми се оформи компания с едни от първите професионални продукти и козметика за коса на пазара у нас и то във всички отрасли – косопад, подхранване, хидратация, абсолютно всичко. Стараем се постоянно да обогатяваме нашето портфолио”, разказва тя.
Споделя, че всяка успешна компания трябва да има изградена бизнес стратегия, която се влияе от различни елементи – от реклама, от конюнктура на пазара, добър кадрови потенциал и най-вече подкрепата на близките й, които в нейния случай са неотлъчно до нея от създаването на компанията. Приема служителите във фирмата като приятели и споделя, че добрата комуникация сред тях също седи в основата на успеха.
„Ние сме едно голямо семейство. Колективът ми е много здрав. Имам служители, които работят още от създаването на компанията. Много е важно взаимното доверие, а в нашия случай го има”, категорична е тя.
Идеята за името на Selena ES пък се ражда изключително непринудено, разказва Вера.
„Случи се като на филм. В една много студена зимна нощ се бяхме събрали със съпруга ми и дъщеря ми Елена и гледахме филм за певицата “Селена” с участието на Дженифър Лопез, който се разказва за силата на семейството. После проверихме, че Селена е и богинята на Луната в гръцката митология. Първото лого на фирмата и интериора на салона в Капана беше вдъхновен именно цветово като луна и небе - синьо и жълто. Тъй като мъжът ми е Стефан, а дъщеря ми Елена, сметнах че това е най-подходящият избор”, разказа развълнувано Вера.
Дъщерите на Вера – Гергана Георгиева и Елена Стефанова също са част от екипа на компанията. Гергана е Творчески директор в компанията, а Елена e маркетинг мениджър на Selena ES.
Гергана Георгиева е дизайнер и автор на интериорния и екстериорен дизайн на "дома" на Selena ES, който бе открит през пролетта на 2022 година.
Eлена Стефанова пък разказа повече за кампаниите, които организира Selena ES както и какво предстои.
Елена Стефанова
„Стараем се да постоянно да развиваме концепцията ни и да надграждаме с нещо още по-вдъхновяващо. Тази година кампанията „Аз не мога без моя фризьор” бе вдъхновена от Франция. Догодина със сигурност ще се постараем да държим темпото и дори да го надградим. В кампанията участват едни от най-успешните фризьори в страната, както и популярни лица у нас, поддържащи визията си благодарение на своя фризьор. Истинска чест за нас е, че тази година зад кампанията застана личност като Мария Бакалова, стараем се да държим високо ниво”, сподели Елена Стефанова.
Вера споделя, че съпругът на Елена – Ивайло Стефанов пък е ядрото на фирмата. Той разказва, че благодарение на доверието, което Вера му е поверила е успял да развие пълния си потенциал, а тя споделя, че голяма част от успехите на фирмата на този етап се дължат именно на него.
В момента фокусът им е да направят академия за професионални обучения за начинаещи по колористика, подстригване, семинари върху продуктово портфолио, програми за доусъвършенстване във фризьорската професия в няколко града у нас, като целта е обученията да се провеждат целогодишно. Подкрепят и маникюристите в страната с иновативни продуктови линии, множество обучения и възможности за допълнително развитие.
Още от категорията
Всички Unlimited планове на Vivacom са без ограничения в скоростта до края на годината