
Facebook обеща да дари 100 милиона долара за финансиране и рекламни разходи в подкрепа на новинарски организации по света, чиято дейност е засегната от засилващия се натиск от пандемията на коронавируса, пише Reuters.
Издателите на новини, особено печатни медии, поеха основната тежест в сектора, тъй като много рекламодатели изтеглиха своите маркетингови бюджети, за да възстановят разходите си поради несигурността, свързана с вируса.
160-годишният вестник L'Osservatore Romano на Ватикана, който преустанови печата миналата седмица, беше последният в редица печатни издания, които се борят да работят в безопасни условия след избухването на огнищата.
Социалната мрежа заяви, че първият кръг от субсидиите е преминал в 50 местни нюзрума в САЩ и Канада.
В петък компанията майка на Google - Alphabet, също заяви, че ще дари повече от 800 милиона долара средства и рекламни кредити на бизнеса и здравните организации.
Акценти




Автомузей Марково – перфектната семейна дестинация за деня


Пламна ли война срещу тепетата на Пловдив?



Хиляди блокираха центъра на Брюксел в пропалестински протест
Темите на Traffic News

Потушават бунтовете в културния сектор със 150 млн. лв.
