
Facebook обеща да дари 100 милиона долара за финансиране и рекламни разходи в подкрепа на новинарски организации по света, чиято дейност е засегната от засилващия се натиск от пандемията на коронавируса, пише Reuters.
Издателите на новини, особено печатни медии, поеха основната тежест в сектора, тъй като много рекламодатели изтеглиха своите маркетингови бюджети, за да възстановят разходите си поради несигурността, свързана с вируса.
160-годишният вестник L'Osservatore Romano на Ватикана, който преустанови печата миналата седмица, беше последният в редица печатни издания, които се борят да работят в безопасни условия след избухването на огнищата.
Социалната мрежа заяви, че първият кръг от субсидиите е преминал в 50 местни нюзрума в САЩ и Канада.
В петък компанията майка на Google - Alphabet, също заяви, че ще дари повече от 800 милиона долара средства и рекламни кредити на бизнеса и здравните организации.
Още от категорията


Смяна на командването на Международната космическа станция

ChatGPT спря да отговаря на въпроси
Акценти


Пловдив стана туристическа дестинация на годината


Мощно земетресение до Истанбул, усети се и в Пловдив

Парковете гният, а общината мечтае за фуникуляри

Бум на чревните инфекции по празниците в Пловдив


