Пробивът под Водната палата спира. Това стана ясно още вчера на брифинг на кмета Здравко Димитров, а днес горещата тема се прехвърля в Общинския съвет. Зико предложи пробивът да се спре за 30 дни, като се очаква то да бъде подложено на гласуване. През това време трябва да се проведе обществено обсъждане, да се изчисти цялата документация, както и да се вземе финалното решение за това как ще изглежда съоръжението и движението по него.
От „Съюз за Пловдив” ще предложат този срок да бъде 45 дни, като освен това се покажат и възможностите за препроектиране и включването на ляв завой.
От групата на ГЕРБ формулираха спирането като „временно” без конкретен срок, когато внесоха подписката за извънредна сесия.
Сесията ще премине при следния дневен ред:
1.Представяне и обсъждане на проекта, кореспонденция с фирмата изпълнител, строителни книжа и разрешителни за „Пробив на Водна палата – Транспортен възел на две нива за връзка на бул. “Цар Борис III Обединител” и бул. “Марица – юг“ – инженеринг”;
2.Представяне и обсъждане на кореспонденция с УО ОПРР относно възможни финансови корекции при изпълнение на проект „Пробив на Водна палата – Транспортен възел на две нива за връзка на бул. “Цар Борис III Обединител” и бул. “Марица – юг“ – инженеринг”;
3. Представяне и обсъждане на протоколи от обсъжданията от Обществения съвет, създаден от ОбС – Пловдив, за контрол на разходването на средствата от заема по „Фонд за устойчиви градове“. Представяне и обсъждане на протоколите от обществените обсъждания за заема финансиращ изпълнението на проект за „Пробив на Водна палата – Транспортен възел на две нива за връзка на бул. “Цар Борис III Обединител” и бул. “Марица – юг“ – инженеринг”;
Предлага се да бъде взето следното решение:
„Възлага на кмета на община Пловдив да предприеме мерки за преустановяване на изпълнението на проекта до изясняване на всички факти и обстоятелства относно пълнотата на строителната документация за цялостното изпълнение на проект „Пробив на Водна палата – Транспортен възел на две нива за връзка на бул. “Цар Борис III Обединител” и бул. “Марица – юг“ – инженеринг”.
Очаквайте подробности!
Още от категорията
Търсят възможност за повече инвалидни места в Пловдив, правят и ревизия на сините талони