Мобилният оператор Йеттел обяви поскъпване на услугите си от януари 2025 г. От 5 януари 2025 г. месечната такса за мобилна услуга ще се увеличи с 2 лева (за някои планове с 3 лева), а цените на „услугите по договор“ също ще бъдат повишени. Това включва разговорите, мобилния интернет и SMS-ите извън включените в абонаментния план, както и допълнителните платени услуги.
Компанията информира потребителите за предстоящите промени чрез известия на телефоните и предоставя повече информация на своя уебсайт.
За разлика от предходни години, когато повишенията бяха оправдани с инфлацията, този път Йеттел изтъква други причини. На фона на ниската годишна инфлация от около 2-3%, компанията обяснява, че промените са насочени към подобряване на качеството на услугите и предоставянето на повече възможности за клиентите.
На сайта си мобилният оператот обяви следното: „Даваме ви повече, за да можете повече. Подобряваме скоростта на вашия план на 200 Mbps. За да посрещнем нарастващите дигитални нужди, добавяме повече национални минути, мегабайти и по-добра скорост.“ За някои потребители увеличението е с 3лв, а скоростта става 300 Mbps.
От Йеттел съобщават, че клиентите имат право да прекратят договора си без неустойки, но с някои дребнижуловки. "Клиентите, които не са съгласни с новите условия, имат право да прекратят договорите си без неустойки. Това обаче е възможно само в периода между 4 декември 2024 г. и 4 януари 2025 г., и при определени условия. При прекратяване клиентите трябва да възстановят: Отстъпките за закупени устройства. Оставащите лизингови вноски. Дължимите суми за вече използвани услуги до момента на прекратяване", съобщават от компанията.
Тези условия могат да затруднят много потребители, които са се възползвали от отстъпки за смартфони, таблети или други устройства при сключването на договора.
Остава въпросът дали другите големи телекоми – А1 и Виваком – ще последват примера на Йеттел и също ще повишат цените на услугите си. Решението им би могло да засегне значителен брой потребители и да определи бъдещите тенденции в телекомуникационния сектор. За повече информация и подробности относно промените клиентите се насърчават да посетят сайта на Йеттел.
Още от категорията
Тони Стойчева пожела светли празници и ще зарадва хората с различни културни и социални събития