220 автобуси се движат в Пловдив от днес, след като фирмите на Петко Ангелов подписаха договор за 13-те линии на градския транспорт за срок от една година, съобщи за TrafficNews директорът на ОКТ Георги Стоилов.
„Като за първи ден сме учудени,всичко, което трябва, е на пътя. 220 автобуса на дневна база и по наряд всички са извадени, което е с 10 повече от петък.“, каза той.
Разбира се, от сутринта е имало две аварии, но ОКТ и транспортните фирми на Петко Ангелов са ги възстановили бързо. Става въпрос за несъответствия от страна на фирмата по линиите №7 и №116 кой автобус под кой номер се води заради системите за контрол на предприятието. Георги Стоилов увери, че проблемите се решават в движение и към този час всичко е наред.
Някои от тези 220 автобуса тръгват по-късно, но това е нормално, тъй като ще возят пътници до по-късно през деня. В 23 часа са последните автобуси, които преминават по бул. „Цар Борис III Обединител“. Информацията е актуална на сайта на Община Пловдив.
„Оглеждаме и системата на Тикси. Странно е, че по-старата система „Индра“ работи. От 12 години имаме проблеми с нея, сега е заработила, но я ползваме като контролна информация. Нещата вървят добре“, допълни още той.
Началникът на отдела, Юлиян Бейнов, е извикан още в 6.30 часа, за да обикаля автобусите и да включват парното: „Следим за топлото и мръсотията, затова ще действат инспекторите ни. Основната ни цел е да видим колко са подготвени за зимния сезон. Ако не се вземат сега мерки, после ще е късно.“, каза Георги Стоилов.
Увери, че таблата показват „абсолютно точно“:
„На Индра системата в тази част работи много добре, всички 70 автобуса със старите устройства са с доста точна информация.“
Припомняме, че Собственикът на „Автобусни превози” и „Меритранс” Петко Ангелов подписа договора с Община Пловдив по временната мярка за прекратения договор от 2018 година. „Автобусни превози”, „Меритранс-2002” и „Меритранс-2017” ще возят по линиите № 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222
Досега част от тях се обслужваха от „Хеброс бус” и „Автотранс 2000” на братя на Чолакови през договора от 2017 година. Веселин Дошков обаче буквално разсипа линиите 29 и 99, като по тях имаше изпълнение под 50%, а останалите 7,15, 18 и 222 бяха при Чолаков, където също бе под 90%.
Още от категорията
Пожарът в депото за утайки край Катуница е напълно ликвидиран