С началото на юли започнаха и летните намаления  и разпродажби под тепетата. На по-голямата част от магазините на Главната улица грейнаха огромни надписи, които привличат клиентите с изгодни предложения.  Отстъпките започват от 30% и достигат до 50%. Намаление има не само на дрехите и обувките, но и на слънчевите очила, аксесоарите и дори на техниката. Пловдивчани обаче не вярват на надписите и гръмките проценти и се съмняват, че наистина могат да си купят нещо изгодно.

Истината е, че много често  надписите наистина не отговарят на действителността. Виждаш магазин с огромна табела „Лятна разпродажба”,  но влизайки вътре, разбираш, че „намалението” важи само за куп парцали в един от ъглите на магазина. Всичко останало е с нормални цени и няма нито лев разлика.  В други случаи пък на артикулите има отстъпка,  но само на етикета. Ден преди обявяването на разпродажбата, търговците променят цените и ги завишават така, че като премахнеш обявеният процент намаление, цената отново остава същата. 

Не липсват, разбира се, и реални отстъпки, но в сравнение с чужбина нашите някак си бледнеят. Това важи дори за големите търговски вериги, които намаляват много повече цената на артикулите в Западна Европа, отколкото в България. Това кара голяма част от българите да си организират шопинг екскурзии до Милано или Париж .

Кои са ТОП дестинациите за пазар в Европа, очаквайте утре в TrafficNews.bg

Вижте какво мислят пловдивчани за летните разпродажби под тепетата: