Според компанията "Levis" в момента потребителите искат възможно най-удобното облекло, a 2021 година с различни модели на т.нар. „широки“ модели дънки. 

Те ще са водеща тенденция през следващите месеци, която със сигурност ще измести фокуса от тесните дънки и ще ги изпрати в миналото. 

Тенденцията към по-широки и неформални артикули в момента е представена в дизайна и на други дрехи от множество компании в модната индустрия. Американската марка JNCO от Лос Анджелис пусна своите добре познати модели широки дънки, които бяха особено популярни през 90-те години на миналия век. Въпреки че пандемията се отрази негативно на работата на много марки, продажбите на тези модели дънки нарастнаха.

Широките дънки имат култов статус, удобни са и това е, което хората търсят в момента.

Промяната в стила и въвеждането на нов-стар дизайн, поне що се отнася до Levis, не беше достатъчно за компанията да постигне по-добри резултати от продажбите през този период.

Пандемията все още се усеща в резултатите нa модния гигант, чиито продажби са намалели с 12 процента през последната част на 2020 г., което също е причинило спад в акциите на компанията.

Тесните фармерки стануваат минато: „Левис“ најави враќање на пошироките модели

Тесните фармерки стануваат минато: „Левис“ најави враќање на пошироките модели

Тесните фармерки стануваат минато: „Левис“ најави враќање на пошироките модели

Тесните фармерки стануваат минато: „Левис“ најави враќање на пошироките модели

Тесните фармерки стануваат минато: „Левис“ најави враќање на пошироките модели