Италианският бранд Gucci духна 100-та свещ на тортата, а креативният директор Алесандро Микеле се опита да отбележи този голям успех, като представи колекция, която отбелязва марката, промените, събитията през годините.

Марката празнува рождения си ден от началото на годината и обяви партньорството си с The North Face, кампанията „Beloved“ с Хари Стайлс и Серена Уилямс.

Сега тя представи на публиката и колекцията, наречена Aria, благодарение, на която станахме свидетели на поредната симбиоза на модната любов между Gucci и Balenciaga.

Комбинирайки творческите умове на Алесандро Микеле и Демна Гвасалия, логата и монограмите на Balenciaga се получават със силуета на Gucci.

За да създаде колекцията, Микеле използва и архивите на къщата, вдъхновен от влиянието на всеки креативен директор, преминал през марката, започвайки от самия Гучи, до Том Форд чрез серия от костюми с перфектни кройки, с които самият Форд се гордееше.

За да представи колекцията, Gucci направи 15-минутен филм, който започва в хотел Savoy в Лондон, където основателят Gucci Gucci е работил като портиер и започнал да се интересува от луксозни кожени куфари.

Всеки моден артикул е копие на по-ранен такъв в историята на марката, но в същото време е изцяло ново съвременно облекло.