Около 500 потребители на електрически автомобили Tesla не успяха да се свържат с превозните си средства. Причина за куриозния случай е проблем в приложението на автомобилите. Самият Илън Мъск се извини на потребителите, като ги увери, че компанията му повече няма да допусне такъв срив. 

Грешката е забелязана при потребители в град Суел в Южна Корея. При опит за свързване с приложението на компанията, потребителите са получили съобщение с текст  „грешка в сървъра тип 500“. Интересното е, че сривът е само при потребители с операционна система iOS, тоест ползващи iPhone. Чрез специалното приложение за смартфон собствениците на Tesla могат да отключват и стартират автомобилите си. Но когато приложението не функционира, колите не могат да се отключат. 

„Извинете, ще вземем мерки, за да гарантираме, че това няма да се случи отново“, написа в профила си във Twiter Мъск след сигналите за срива, който е бил за повече от 5 часа.

Технологичният проблем дойде след като Uber сключи сделка с Tesla, за да позволи на шофьорите в Лондон да имат достъп до електрическите превозни средства като част от схема за стимулиране за увеличаване на използването на по-екологични автомобили.