„Черният петък“ създаде хаос в МОЛ Пловдив.  За пореден път снощи се проведе поредната кампания на „Black friday“. Стотици пловдивчани и други гости на града през този ден решиха да се възползват от големите отстъпки в около 70 търговски обекта.

Фрапиращите намаленията не бяха само в магазините за дрехи и аксесоари, отстъпки правеха и заведенията за бързо хранене, видя репортер на TrafficNews.bg.

Както можете всички да се досетите предимно по-голяма част от шопинг маниаците нападаха магазините на атрактивни марки с по-ниски и достъпни цени. Деца, младежи и възрастни хора се редиха на опашки на касите, за да изчакат търпеливо реда, за да си платят артикулите, които са си избрали.

Имаше и много изнервени хора, тъй като опашките пред пробните бяха изключително дълги. Консултантите в магазините се бяха заели да регулират навалицата, така че всеки да може да се добере до пробните възможно най-бързо, съобщи нашият репортер.

„Имаше доста хора, но честно казано очакванията ни бяха по-големи. Сравнение с миналия  „Черен петък“, броят на продадените артикули тогава беше драстично повече от вчера. Единственото обяснение за това е може би летния сезон и отсъствието на голяма част от гражданите, отдали се на почивка по Черноморието или в чужбина.“, коментира продавач-консултант за TrafficNews.bg.


Голяма част от клиентите коментираха негативно 70 процентните намаления:

„Това е маркетингова стратегия, благодарение на която МОЛ-а беше сравнително пълен за делничен ден. По принцип всички магазини си имат намаления, такива каквито имаше вчера. Всеки които си е купил нещо и му се е сторило евтино заради „Черния петък“ , значи не е ходил от доста време в мола, коментира възмутена клиентка.

Разбира се, не липсваха и коментари от доволни клиенти възползвали се от голямата възможност да си купят един артикул и да получат втори безплатен по техен избор, тръгвайки си доволни с по няколко торби в ръце:

„Имаше магазини с хубави отстъпки. Поздравления за това, че си правят труда да организират такива неща. В едни от любимите ми магазини се натъкнах на много добри намаления. Въпреки навалицата от хора успях да си напазарувам даже повече от очакваното. Трябва по-често да има такива промоции“ , коментира доволна клиентка.

ОЩЕ НОВИНИ - ТУК

Веселина Янакиева, TrafficNews.bg