Държавата с нов регламент за категоризацията на туристическите обекти. Въвеждат се и правила как да ни обслужват в ресторанта. За първи път се прецизират условията, на които трябва да отговарят апартаментите за гости и хостелите. 
 
Туристическите обекти вече ще бъдат разделени в две категории. В клас „А” влизат хотелите, мотелите, апартаментните комплекси, вилните и туристическите селища. В клас „Б” ще бъдат фамилните къщи, пансионите, почивните станции, бунгалата и къмпингите. Младежите, които използват хостели например, ще разчитат на безплатен интернет достъп и ще им бъдат раздавани безплатни карти на града, в който са.

В зависимост от категорията на хотела, вече ще знаете колко голям ще е телевизорът, какъв ще е размерът на възглавниците, броят на кърпите в банята и съдържанието на мини бара. 

„Гостите изключително държат на телевизорите... Ние взехме 32-инчови телевизори в целия хотел и гостите са изключително доволни. Оказа се, че колкото е по-зареден мини барът, толкова по-голяма е консумацията”, коментира Павлин Косев – управител на хотел. 

Ако сте на ол инклузив, вече ще може да имате претенции към менюто на закуската и румсървиза. Наредбата се занимава дори с ястията, които ни сервират хотелиерите. Когато яденето се прави по по-сложна технология, сервитьорът е длъжен да предупреди, че поднасянето му ще се забави. Безалкохолни, бира и вино ще се отварят пред погледа на клиента при сервирането им.

ОЩЕ НОВИНИ ЧЕТЕТЕ ТУК!

TrafficNews.bg