
Нежната половинка на Кристиано Роналдо, Ирина Шейк, е новото рекламно лице в кампанията на Via Spiga за есен-зима 2014. Ретро вдъхновените кадри са дело на фотографа Майлс Олдридж, който поставя Ирина Шейк върху бял фон, с цел да контрастира екзотичния загар на кожата й. Графичните принтове в цветните акценти по декора и духа на изминалите ретро години асоциират с филмовото наследство на италианския режисьор Микеланджело Антониони и италианските абстрактни картини от 60-те години на миналия век. Кампанията представя последните модели от актуалната колекция за есен-зима 2014, сред които високи боти на ток в класическа кожа, брокатени ефекти и монохромни комбинации. Специален акцент в кадрите е поставен върху модерната интерпретация на гладиаторските обувки, преобразени с многобройни тънки каишки, преплитащи се една в друга и „обгръщащи“ нежно крака.Фокусът е изцяло насочен към обувките благодарение на ярките и наситени нюанси в цветната палитра на силуетите, сред които неоново жълто, зелено, синьо и оранжево.
Марката Via Spiga е открита през далечната 1985 година и е кръстена на една от основните улици в най-известната шопинг дестинация – Милано.Като иконичен белег през годините се запазва силно изразеното архитектурно влияние както при принтовете, така и при самия дизайн. От създаването си до днес, марката съчетава италиански дизайн и майсторство на изработка.
ТrafficNews.bg
- 18:00 Жители на Брестовица скочиха срещу мащабен проект на EVN, останали без ток и вода
- 20:00 Млад строител от Пловдив изгражда едни от най-модерните сгради ВИДЕО
- 20:00 Родители, учители и профсъюза в спор: Реформа или регрес би било оценка „Дисциплина" и глоби при нарушения?
- 10:00 Надпревара за санирането в Пловдив за 80 млн. лева, районните кметове ще движат поръчките
Още от категорията

Какво означават цифрите на стикерите върху плодовете

Обявиха номинираните за Залата на славата на рокендрола

Темите на Traffic News
