Множеството сигнали и огромното напрежение в хората от Пловдив и редица населени места, които разчитат на междуградския автобусен транспорт на „Хеброс бус” не стихват. Медията ни многократно е публикувала статии по повод проблемите с линиите между Пловдив и Карлово, Хисаря и Марково, както и други населени места, през които минават автобусите на Веселин Дошков.
За поредния случай, в който курсове се променят или изобщо не се изпълняват сигнализира читателка на TrafficNews. Тя е жител на село Голям чардак и разказа пред медията ни няколко ситуации, които са изправили нея и останалите хора, които използват междуградския транспорт пред изключително неприятни ситуации.
Тя коментира, че преди пандемията Covid-19 в селото са имали редовен транспорт и рейсовете са били начесто. Повреме на пандемията обаче голяма част от линиите са били съкратени. Така и до ден днешен останалите линии не са били възобновени. Мотивът на транспортната фирма бил, че нямало хора. Хора обаче няма, защото според жената никой не иска да разчита на разписанието, което не се спазва.
„Закъсненията започнаха преди година. Зимата бях на спирката в 5:40 ч., за да не изпусна първия автобус от 5:55 часа. След като стана 6:20 часа се обадих на диспечера на автогара „Север”, за да разбера дали изобщо е тръгнал. Казаха ми, че няколко дни рейса "позакъснява", защото трябвало да закара някакви работници. Чакахме при минусови температури. Автобусът пък, който тръгва в 15:10 часа, пристига с минимум час и половина закъснение всеки ден”, разказа жената.
Тя допълни, че един ден рейсът е дошъл, свалил е пътниците, шофьорът си е налял вода от чешмата пред кметството и казал, че рейса е развален.
„След това водачът се обърна и си тръгна, а в движение сложи табела на един от заводите около Пловдив, които „Хеброс бус” обслужва. На спирката заедно с мен остана жена, майка на четири деца, която разчиташе на автобуса, за да отиде на работа. Ами не отиде. Изпусна едни 70-80 лева, на кой му дреме”, коментира жената.
Преди дни дамата отива на спирката и разговаря с диспечера на автогара „Север”, който й казва, че рейс няма да има в 9:10, защото изобщо не е тръгнал такъв в 7:30 часа от Пловдив, защото нямало хора и не са го пуснали празен.
„Помолих мъжа ми да ни закара до Строево, откъдето да хванем маршрутка. Докато я чакаме, пристигна автобуса, който уж нямаше да дойде съответно със закъснение. Реших да говоря лично с ръководителя на автогара „Север”. Служителите му така и не казаха в отпуска ли е, в болнични ли е, в друга стая ли е, вкъщи ли е, къде е. Всеки път виждам неудобството в очите им, когато се налага да ме лъжат, но така им е наредено, това правят”, добави тя.
Оказало се, че не е имало автобус в 7:30 часа, но механикът с личен автомобил е закарал няколко човека до Голям чардак.
„На изчакващите на спирката обаче е било казано, че няма да има автобус. Недопустимо е всеки ден да се чудим с какво и от къде да се придвижим. Плащаме на таксита, за да се приберем, едно такова до селото ни е 40 лева. Качваме се на рейс или на влак до Съединение, после на стоп до селото или звъним на някой да ни прибере от там или пък на маршрутка до Строево, за да съм сигурна, че ще се прибера навреме”, завърши жената.
Припомняме, че Община Пловдив обмисля дали да прекрати изцяло договора с „Хеброс бус” за обслужването на 9 междуградски линии или да вземе три линии от него след многобройните сигнали на хората от Пловдив и редица населени места, които разчитат на междуградския автобусен транспорт.
До напрежение се стигна и преди дни след като шофьор остави пътници от Храбрино на Околовръстното, недоволни, че автобусът отива към Марково.
Още от категорията
Смях и възмущение: Кои бяха най-куриозните истории от Пловдив през изминалата 2024 година