Японската уиски индустрия е застрашена от унищожение заради имитации на малцовата напитка, която залива пазара. Само истинските познавачи и ценители могат да направят разлика и много бързо да откроят истинското от НЕяпонското уиски, за които разказва в днешното издание експертът по уиски Гаро Узунян.
"Японските уискита", които всъщност не са произведени в страната на изгряващото слънце са бутилки с йероглифи, с най-различни подвеждащи надписи, но това са напитки близки по-скоро до спирта. В някои марки НЕяпонски уискита съдържанието е смесица от малцови напитки от цял свят, събирани и бутилирани в Япония, която не регулира и регламентира до този момент производството на уиски на нейна територия. Така всеки неистински продукт излиза под марката "произведено в Япония".
На пазара има много търговски марки. По този повод пловдивският експерт по уиски Гаро съветва, когато се купува японско уиски, независимо от това колко рядко е то да се информираме дали зад марката на уискито стои дестилерия. В страната на изгряващото слънце са само 11 на брой, а назад в годините в годините са били много повече. Още за НЕяпонските японски уиските може да прочетете ТУК.
*Уискипедия е рубрика в TrafficNews.bg, която е предназначена за всички, които не се задоволяват само да се наслаждават на прочутата кехлибарена течност, но искат да знаят всичко за нея. Гид в необятния свят на уискитата ще бъде един от най- екстравагантните пловдивчани, който иска да споделя своето увлечение с много хора. Гаро Узунян може да ви говори с часове за уискито, но в рубриката си той е доста по-сдържан. Авторът на Уискипедия е собственик на уиски бар „СандъкЪ“, в който той има колекция от редки видове уиски.
Още от категорията
Бюджет 2025 превръща държавата в сериозен конкурент на бизнеса във войната за кадри