14-годишна ученичка е била свалена от автобус №29 в понеделник в проливния дъжд. Причината била, че момичето забравило портфейла си, в който носела картата си за пътуване и джобните си пари. Въпреки молбите и увещанията, кондукторката принудила седмокласничката да слезе.
Станимира Николова учи в Гимназията по туризъм и в понеделник, около 7 сутринта излязла за училище. Хванала автобус №29 от спирката в "Тракия" и след малко служителката поискала картата й за проверка. в този момент ученичката разбрала, че е забравила документите си в къщи. Парадоксалното в случая е, че дядото на Станимира работи във фирмата превозвач "Хеброс бус" като шофьор по същата линия и кондукторката Йорданка Минкова познавала момичето.
"Дъщеря ми е обяснила какво се е случило, казала е , че дядо й е колега. Самата кондукторка е идвала в къщи. И въпреки това заявила, че това не я интересува и след като Станимира е без карта, тя няма право да пътува с рейса. Свалила я е на следващата спирка в най- големия дъжд и дъщеря ми се върна в къщи мокра до кости", разказа за TrafficNews.bg баща й Станислав Николов.
Седмокласничката се прибрала пеш до къщи, изминавайки близо 2 километра, взела си документите и едва тогава отишла на училище.
"Не мога да проумея как един възрастен човек може да унижи дете до такава степен. На всеки може да се случи да забрави документ. В крайна сметка хора сме- грешим. Една жена, пътуваща в същия автобус е платила билета на дъщеря ми, но кондукторката се е заинатила и я е свалила" обяснява бащата и твърди, че днес Станислава вече пие лекарства, защото в дъжда е настинала.
Той самият е изпратил жалба до ръководството на "Хеброс бус" , в което настоява служителката да бъде наказана. Надяваме се да получи отговор на жалбата си.
От повече от една година фирмата превозвач отказва да коментира сигналите, подадени до медията ни. След случай, при който от Хеброс Бус критикуваха наш читател за поведението му в автобуса, а нашата редакция го защити, от фирмата превозвач спряха да отговарят на нашите въпроси по различните случаи.
Повече за случая може да видите TУК
И все пак, ако фирмата превозвач решат да вземат отношение по безобразното поведение на техния служител към пловдивчанин, може да го изпратят на следния мейл: redaktor@trafficnews.bg.