Китайското визионерство и този път надмина очакванията. Ако приемем, че Китай наистина е "производител" на новия коронавирус, наложил световна пандемия, то логично - от там тръгват и всички идеи за предпазване от заболяването. Made in China се превръща в запазена марка - май за всичко, което диктува живота ни.
Втората вълна на COVID-19 вдъхнови повторно реиндустриализиране на производството и търговията на всякакви предпазни средства - от маски и шлемове, през калъфи за носене на маски в чанта, до прегради за издигане на "велики китайски стени" между работещите в едно помещение или между купувачи и продавачи.
Въпреки че на Световната здравна организация и отне доста време да си изгради окончателна единна позиция по въпроса - трябва ли да се носи маска или не, в крайна сметка тази противоепидемиологична мярка се превърна в основен инструмент на редица държави за справяне с покачващата се вълна на заболеваемост.
Именно поради широкото разпространение на правилото за носене на маски, това е и артикулът, който претърпя най-много творчески интерпретации. Само дни преди Хелоуин сме сигурни, че тази година всички ще го посрещнем маскирани. Ето част от забавните, но и практични възможности:




















Още от категорията
Виж всички
            
              
           
              
              
          
              
              Моделът Елизабет Хърли разкри как поддържа кожата си
Акценти
Виж всички
                
                
            
                
                
            
                
                
            
                
                
            
                
                Вдигат таксата за издаване на лична карта от януари
                
                
            
                
                Проф. Рачев: По-топъл и с по-малко валежи ноември в Пловдив
                
                
            
                
                
            Темите на Traffic News