
Ботев Пловдив обмисля да направи нещо революционно след завършването на строежа на „Колежа“, пише „Тема Спорт“. Ръководството на жълто-черните търси спонсор чиито име да прибави към това на „Христо Ботев“, по подобие на Левски. Въпросният рекламодател ще плати за това и така ще подпомогне бюджета на клуба.
В тази насока са били разговорите с представителя на АЕК Атина – търговският директор на клуба Никос Караузас. Както е известно, отскоро гръцкият клуб се премести на новия си стадион.
„Фокусът на разговора не подмина и медийната кампания по време и след церемония по откриването, както и финализирането на първата по рода си спонсорска сделка в Гърция, засягаща преименуването на стадиона на АЕК на OPAP Arena“, написаха от Ботев на сайта си, с което загатнаха за евентуалните си намерения, които естествено са били обсъдени с Община Пловдив.
Още от категорията

Карабельов напуска Ботев, връща се в София

Срокът мина от Ботев още мълчат за бъдещето на клуба

Ботев падна тежко от ЦСКА в битката за петото място
Акценти


Кметът вади на търгове имоти за застрояване за 4 млн. лева




Нов шеф поема Второ РУ в Пловдив


