Синдикалният лидер от КТ „Подкрепа“ Илия Драгиев иззе функциите на българския съд, след като над 15 минути хвърляше заплахи към репортер на TrafficNews.bg по телефона. Самозабравилият се синдикален лидер, дори поиска от TrafficNews.bg да изтрие статията и да напише лично извинение към „Господин Илия Драгиев“, тъй като бил злепоставен. Ако това не се случило то цитирам „със сигурност ще бъдете осъдени“.
Преди да зададем въпросите към г-н Драгиев и неговите колеги от КТ „Подкрепа“ как така раздават присъди наляво и надясно, първо ще представим хронологията на събитията.
На 28 юли публикувахме статията – „Синдикален лидер предаде служителите на летище Пловдив заради обещан пост!“ . В нея ние се позовахме на наши независими едни от други източници от аеропорта. Тъй като ние сме обективна медия и винаги даваме думата и на другата страна, за да представим и тяхната гледна точка, потърсихме Илия Драгиев.
Той обаче бе категоричен и лаконичен, че интервюта не дава и ни тресна телефона.
Още на другия ден обаче, г-н Драгиев бе повече от многословен. Той се обади на редакционния телефон и започна да заплашва репортера и медията ни, че ако не му се поднесе лично извинение за нанесените обиди „щял да впрегне целия юридически екип на КТ „Подкрепа“ и да сме сигурни, че ще бъдем осъдени“, освен това поиска да разкрием нашите източници, върху които изля един куп обиди.
Въпреки че вече ни бе отказал веднъж да разкаже своята версия, ние направихме компромис и предложихме на г-н Синдикалния лидер отново да представи гледната си точка на нашите читатели. Той обаче продължи със заплахите и държеше на лично извинение от страна на медията ни. Нещо повече той дори в един момент започна да „диктува“ на нашия репортер какво точно да напише, за да „не бъдем осъдени“.
Като сериозна медия, ние заставаме зад източниците си и не бихме си наложили цензура, защото на някой нещо не му е угодно. Потърсихме за коментар и пловдивския лидер на КТ „Подкрепа“ г-н Атанас Кръстев, който обаче от дни е с изключен телефон. На него искахме да зададем няколко въпроса, които се отнасят към всички синдикални „лидери“ на „Подкрепа“.
- От кога Ваши членове изземват функциите на Българския съд и раздават присъди?
- Винаги ли се впряга цялата институционална машина на синдиката и най-вече юридическия отдел, когато Ваш член се засегне лично?
Имаме и още много въпроси относно дейността на КТ „Подкрепа“ не летище Пловдив през годините, но първо чакаме отговор на тези.
Междувременно от синдиката изпратиха съобщение на всички пловдивски медии, без TrafficNews.bg, с което опровергават факти от статията ни, но без аргументи. Въпреки това, ние щяхме да публикуваме това съобщение, тъй като винаги даваме думата и на отсрещната страна, но умишлено или не, ние не бяхме от адресантите на този имейл.
TrafficNews.bg
Още от категорията
Любомир Дацов: Никой не иска да признае, че парите по Плана за възстановяване са отписани