Twitter ще може да подбира рекламите за потребителите си според емотиконите, които използват. Микроблогът ще може да анализира какви емотикони е използвал дадения потребител и да избира подходящи реклами според емоциите и интересите, които дадените емотикони символизират, съобщава Дневник.
Системата на Twitter ще разпознава, кога потребителят използва по-често например емотикон с пица и ще му показва реклами на пицарии. Емотикони със спортна дейност, ще активират реклами за съответния спорт, екипировка и др.
Според Twitter картинките, вплетени в тесктовите съобщения, дават "уникална възможност" за разчитане на настроението и мисловната нагласа на даден човек. Микроблогът смята, че реклами, които са избрани според използваните емоджита, ще имат много голяма ефективност и ще помагат на рекламодателите да откриват хора по техните конкретни интереси, чувства и желания в даден момент.
Снимка: Ройтерс
TrafficNews.bg
Още от категорията
Виж всички
Учените посочиха скритата опасност от алкохола в секса
7 идеи за топли напитки за студените зимни утрини
Акценти
Виж всички
50 срещу 4000: Когато каузата я няма, улицата остава празна
Почина големият пловдивски архитект Иван Делчев - Чудото