Twitter ще може да подбира рекламите за потребителите си според емотиконите, които използват. Микроблогът ще може да анализира какви емотикони е използвал дадения потребител и да избира подходящи реклами според емоциите и интересите, които дадените емотикони символизират, съобщава Дневник.

Системата на Twitter ще разпознава, кога потребителят използва по-често например емотикон с пица и ще му показва реклами на пицарии. Емотикони със спортна дейност, ще активират реклами за съответния спорт, екипировка и др.

Според Twitter картинките, вплетени в тесктовите съобщения, дават "уникална възможност" за разчитане на настроението и мисловната нагласа на даден човек. Микроблогът смята, че реклами, които са избрани според използваните емоджита, ще имат много голяма ефективност и ще помагат на рекламодателите да откриват хора по техните конкретни интереси, чувства и желания в даден момент.

Снимка: Ройтерс

TrafficNews.bg