Природозащитната организация PETA за пореден път успява да привлече вниманието към безнаказаното използване на животински кожи в модната индустрия, с което всъщност се бори.

В последните години редица успешни брандове се отказаха от използването на естествената кожа в полза на изкуствената и опазването на хиляди животи. PETA отново успя да предизвика фурор.

Наскоро организацията пусна сайта Urban Outraged. На пръв поглед той изглежда като всеки друг онлайн магазин за дрехи и аксесоари. Но нещата, които се предлагат в него ни хвърлят в лек ступор, защото са направени от човешка кожа, или поне това е търсеният и постигнат ефект.

Когато изберем някой артикул и го добавим в количката, на екрана излиза кървава картина с одрано човешко и животинско лице, както и напомнянето, че ние сме част от този касапски процес, защото когато става въпрос за дране на кожи, живото същество си е живо същество, независимо от какъв вид е.

Кампанията на организацията този път е насочена конкретно към три марки, а те са Urban Outfitters, Anthropologiе и Free People, които със сигурност не отвличат и убиват хора, за да вземат кожите им, но използват животинска кожа за своите артикули. Призивът към тях е да се откажат от тези дрехи и аксесоари, а към хората, които ги купуват просто да спрат.