Ако трябва да съставим класация за най-надупчените, кърпени и трудни за преминаване улици в Пловдив, то определено Кукленско шосе ще заеме челните места. Ямите са огромни, разпръснати са из цялото трасе и избягването им е кауза пердута. Тъкмо се зарадваш, че си пропуснал една и неусетно влизаш в друга. Стискаш зъби и се молиш всичките ти гуми да в ред.
Това се и случило с наш читател, който решил да заснеме разбитото шосе и докато правил видеото влязъл не в една, а в три дупки. За щастие колата му е невредима, но има и шофьори, които нямат такъв късмет.
Парадоксът в случая е, че на теория към този момент цялото шосе трябваше да бъде напълно ремонтирано. На практика това се случи само на 20% от трасето, а проектът бе замразен.
„Примирихме се, че очевидно ремонт няма да има. Абсурдното бе, че оправиха най-добрата част от шосето, а оставиха всичко останало. Поне да запълнят дупките. Вече дори и на кръпки сме съгласни, само и само да запазим колите си“, възмущава се нашият читател.
Проектът за цялостно преасфалтиране на Кукленско шосе бе замразен заради смяна на приоритети, като това се случи за сметка на строителството на улица „Даме Груев”.
Въпреки обещанията на изпълнителите от Европейски пътища, че ремонтът на Кукленско шосе ще стане за 90 дни, за 176 дни те успяха да направят едва участъка от надлез „Родопи” до ул. „Скопие”.
Цялата обществена поръчка бе за 6 млн. лева, като в миналия бюджет имаше заложени 3 млн. лева за него. Част от парите бяха прехвърлени в Бюджет 2020, но едва 1 млн. лева – за разплащане на текущите дейности. Т. нар. втори етап, който е 80% от работата, няма да бъде започнат в обозримото бъдеще.
„Имаме 40 млн. лева по различни договори, които трябва да изпълним. Към момента Кукленско шосе не ни е сред приоритетните обекти”, заяви Здравко Димитров. Така булевардът ще бъде оставен в този си вид – велоалея, която свършва в нищото, нов асфалт до ул. „Скопие”, а след това - огромни ями и стара канализация.
Още от категорията
Четири жертви по пътищата в страната, 20 души са ранени