Промоция на погребалната агенция "Сан Марко" в Рим предизвика противоречиви медийни реакции и положителен отклик сред потенциалните клиенти. "Уикенд с мъртвеца - за всяко погребение при нас, една ваканция подарък за вас", гласи рекламата. Срещу всеки покойник, оставен на последните грижи на агенцията, се предлага двудневна ваканция - една събота и неделя по избор в курорти в Италия, Хърватия и други страни.
Промоцията е със срок до януари 2016 г. и дава възможност премията да бъде преотстъпена на приятели в случай, че клиентът размисли и се откаже от нея. Това надхвърля всякакви злокобни послания, възмущават се някои, докато други са на противоположно мнение и смятат промоцията за гениална рекламна находка.
"Пуснахме рекламата на 1 юни и досега имаме 15 хиляди посещения на нашия сайт. В началото бяхме скептично настроени, но времената се менят и клиентите търсят друг вид оферти", споделя собственикът на фирмата Валтер Бузати. В момента се обмисля нова рекламна кампания с премия за онези, които използват услугите на агенцията за погребване на домашни животни.
TrafficNews.bg
Още от категорията
Виж всички
САЩ прекратяват жребия за зелени карти
Частен самолет се разби край Стейтсвил, има загинали