Turbo може да е по-бързо, а GT3 – по-фокусирано, но в реалността GTS е вашето Porsche 911. Или поне предния път беше така. Миналата Carrera GTS се оказа лебедовата песен на модела 997. За щастие абревиатурата е тук отново, и то доста преди края на 991. Като начало – изглежда страхотно.
По-широката каросерия, характерна за моделите 4х4 на 911, е използвана за всичките четири версии на GTS. Разширените арки на задните гуми побират по-широкия заден мост, който осигурява по-добро управление. В комплекта попадат още матовочерни 20-инчови джанти, съчетани с готините болтове с централни гайки от GT3. GTS използва 3,8-литровия 6-цилиндров боксер от Carrera S, но със здравословна добавка от 30 к.с. до 430 к.с.
Стандартната скоростна кутия е 7-степенна механична, а срещу доплащане може да се сдобиете със 7-степенния автоматик с два съединителя. Максималната скорост е 305 км/ч, а с автоматичната кутия ускорението до 100 км/ч се случва за 4,0 секунди.
От Porsche твърдят, че средният разход е 8,7 л/100 км, постижение, което едва ли ще видите успоредно с тези от началото на абзаца. Друга опция от 911 – пакетът Sport Chrono (който включва хронометър за обиколки, лаунч контрол и активни тампони на двигателя) – тук е сериен, както и Porsche Torque Vectoring, включващ диференциал с ограничено приплъзване.
Без доплащане ваши ще бъдат още умни биксенонови завиващи светлини, спортна изпускателна система за подсилване на акустиката и активно окачване. Интериорът съчетава алкантара и кожа. Но най-големият коз на Carrera GTS е практичността във всекидневието.
Задните седалки са си на мястото, а с опциите за купе или кабриолет, задно или двойно предаване и механична или автоматична скоростна кутия, вариантите стават толкова много, че могат да паснат на почти всеки стил. За нас скромно купе със задно предаване и ръчни скорости, моля!
TrafficNews.bg
Още от категорията
Генералният секретар на НАТО и Тръмп проведоха среща, обсъдиха глобалната сигурност