Вафли с лицето и името на Криско заляха пазара в началото на лятото. Десертите на цена от 45 стотинки за обикновена и 65 стотинки с фъстъци могат да се намерят на всяка сергия в Пловдив и според търговците се продават като топъл хляб. „Не съм си представял, че ще направя вафли. Направих! Мега вкусна и бясна — Бясна вафла Криско“, каза при представянето им рапърът.
Криско обаче не е първата родна звезда, решила да даде името си на търговски продукт.
Само преди две седмици един от спонсорите на Марица Пловдив – известна козметична компания, пусна специален продукт, с който ще подкрепи допълнително волейболния клуб. Става дума за крем за ръце в лимитирано издание, чийто дизайн е брандиран с цветовете и логото на жълто-сините. 100% от стойността на продажбите ще бъдат дарени на Марица.
Кремът с кауза, който омекотява кожата и поддържа хидратацията, е със специално подбрани съставки, аромат и опаковка и със спортен и стилен дизайн.
“Ние сме социално отговорна компания и екипът ни единодушно реши да дарим 100% от стойността на всяка продадена бройка от SNB Крем за ръце с бизаболол в подкрепа на волейболен клуб Марица,” заяви Емилия Динкова, управител на компанията и член на УС на пловдивския клуб. “Вярваме, че нашата кауза ще стане и обща, защото децата и юношите се чувстват по-добре в спортните зали и когато са ангажирани с дейности, които ги изграждат и развиват. Гордеем се с постиженията на прекрасните млади дами от Марица и сме сигурни, че не сме единствените. Това ни вдъхнови да разработим грижа, която да носи позитивно послание и дух на успех.”
Собствен парфюм пък има Спортист № 1 на България за 2015 г. Габриела Петрова. Проектът е реализират с помощта на друга българска козметична компания дългогодишен партньор на СКЛА "Локомотив" Пловдив.
"Габриела ще е рекламното лице не само в България, но и в чужбина, тъй като продуктът ще бъде предлаган и на международния пазар. Тя вече е едно от най-разпознаваемите лица в леката атлетика, което ни позволява без притеснение да разпространяваме продукта навън", споделиха от ръководството на фирмата при представянето на парфюма.
Преди старта на Уимбълдън миналата година най-добрата ни тенисистка Цветана Пиронкова обяви, че ще играе в екипировка, дело на собствената й марка – „PIRONETIC“.
„Щастлива и развълнувана съм да ви представя „PIRONETIC“! Това бe моят таен проект през последната година и въпреки че с екипа ми още работим върху него, реших че е време „PIRONETIC“ да направи дебюта си“, сподели пловдивчанката в социалните режи.
„Какво по-добро място за това от любимия ми турнир – Уимбълдън!“, добави още Цвети.
Пловдивската красавица Николета Лозанова има цяла серия със своето име. От години плеймейтката и тв водеща е рекламно лице на известна българска козметична компания. Освен парфюм, има душ-гел и лосион за тяло за дамите, а за господата: шампоан душ-гел. Продуктите са разработени специално за НиЛо.
„За мен е като сбъдната мечта още под душа да мога да ухая на любимия си парфюм, а вие знаете, че аз обичам да мечтая смело и безотговорно“, сподели Николета. „От компанията осъществиха мечтата ми, защото сега мога да се къпя с душ-гел с любимия ми аромат, да се погрижа за кожата си след душ с лосион за тяло със същия аромат и накрая като финален акорд да добавя и няколко капки парфюм…толкова дълготраен, че през целия ден да усещам интензивното му присъствие като втора дреха…“
Собствени ухания имат и някои от звездите на родната поп фолк сцена като Ивана, Глория, Азис и Есил Дюран. Ароматът на Азис се предлага в два унисекс варианта, в красиви шишенца и лъскава опаковка, носещи имената Azis – that boy и Azis – I am. “Те са уникални, направени за Азис и за неговата прелюдия - преминаването му към Васил. Всичко внасяме от Европа и производството на парфюма е много скъпо. В опаковката има и малък диск-изповед на Азис като бонус - с клип и мейкинг на видеото към „Онова момче“, разказаха преди време от парфюмерийната компания, изработила уханията.
Ароматът на Есил пък се нарича „Пети юли“ (рождената дата на певицата) и се произвежда от немска фирма. Уханната течност съчетава любимите аромати на Дюран - етерични масла от бял жасмин, кедрово дърво, мандарина, бергамонт.
Още от категорията
Грандиозна вечер на Brand Ambassador Awards 2024 СНИМКИ