Наскоро Оливие Рустенг представи новата колекция за мъже и жени за сезон есен 2021. Той го направи на... летището.
„Не знам къде отиваме, но знам, че ще отидем. Целта не е дестинацията, а самото пътуване, заминаването и бягството“, каза дизайнерът.
Но тази история за пътуванията сега получава своето продължение.
Сред новите "клиенти" на марката са Барби и Кен. А именно креативният директор на „Балмейн“ ги покани да бъдат единствената публика на последното шоу, а задачата му беше да се погрижи за новия им стайлинг.
Резултатът от новото сътрудничество са пастелни костюми в разпознаваемата естетика на марката и аксесоари, вдъхновени от манията за лога.
Знаейки, че тези комбинации могат да се харесат на големите, дизайнерът реши да направи някои от тях достъпни в реален размер.
„Когато порастнах, нямаше много кукли, които представяха различна красота, така че ми хареса идеята да създам такива, които да представят именно такава“, каза той.
Между другото, куклата "Барби" този месец празнува 62 години от съществуването си и дори с това сътрудничество модната марка продължава с темата, която минава през колекциите, подписани от Рустен - традиционното наследство на къщата и проблемите ( явления в съвременното общество.)
Още от категорията
Грандиозна вечер на Brand Ambassador Awards 2024 СНИМКИ