
Глобяват водач на градския транспорт в Пловдив след сигнал на пловдивчанка до медията ни. Преди дни млада жена се свърза с нас, молейки за съдействието ни във връзка със случка, с която се е сблъскала. Тя разказа, че на 3 октомври е изчаквала автобус № 17 от градския транспорт на спирка, намираща се на бул. „Никола Вапцаров” в Кючука. Жената сподели, че е отишла на спирката в 6:30 часа сутринта, като е изчаквала автобуса, но в продължение на два часа рейс от въпросния номер не се е появил. След близо два часа чакане на спирката автобус от № 17 минава, но когато спира на спирката, шофьорът казал на изчакващите „не работя ся”, споделя пловдивчанката.
„След като чакахме два часа автобус и най-накрая такъв пристигна, водачът най-мило заяви „не работя ся” и подмина спирката. В същото време на рейса има закачени табели, на които пише номера на автобуса. Работното време на масовия градски транспорт започва от 5:30 часа и продължава до 23:00 ч. Колкото и да звъните в ,,работното‘’ им време, никога няма да получите обратна връзка. Да не говорим, че шофьорите се държат арогантно, показват среден пръст на малки деца i на възрастни хора и ги псуват на всичкото това. Не минават през всички спирки, карат с отворени врати, карат с над ограничението и минават на червено. Моля ви вземете мерки!”, сподели пловдивчанката.
Медията ни отправи запитване по случая до директора на Организация и контрол на транспорта Георги Стоилов, който да извърши проверка. След проверката бе установено, че водачът действително е извършил нарушение, като не е качил пътниците. Стоилов добави, че в момента готвят санкции за нарушението.