
Работата по проекта за Южния обходен колектор продължава с усилени темпове, редица пътни артерии са все още затворени, а някои места тепърва ще бъдат реконструирани. В хода на ремонтите обаче е от изключително значение безопасността на гражданите, които минават около разкопаните участъци, някои от които – огромни ровове, в които се изграждат шахти.
Читател на TrafficNews сигнализира, че на локалното на улица „Македония“ до Първо районно управление, където в момента пътят се ремонтира, от едната част е обезопасено с временни огради и знаци, а от другата страна – няма заграждения. Именно тя се пада от страната на натоварената улица, по чиито тротоари редовно се движат пешеходци. Това създава пряка опасност от падане в големия ров. В съседство с необезопасената зона са Първо районно и кметството в "Южен".
Медията ни се свърза с кмета на район „Южен“, Атанас Кунчев, който обясни, че участъкът не е заграден напълно, тъй като там спират машините и по негови думи след приключване на дейности трябва отново да се загражда. В момента на това място се слагат стъклопластова шахта, която да свърже бул. „Александър Стамболийски“ с ул. „Петър Стоев“.
По информация на читателя обаче мястото дори и след работно време не се загражда, а се оставя така.
TrafficNews потърси и управителя на фирмата изпълнител – „Парсек груп“, Бончо Бонев, който прие сигнала, но след обещание да направи проверка, така и не даде отговор. С нас по казуса се свърза Петър Гюров, ръководителя на проекта, който обясни, че е възможно някой от работниците да е забравил да загради мястото след работа.
Ще обърнем внимание да не се повтаря, увери той.
Още от категорията

Напрежение във Варна след смъртта на млад мъж

Тежка катастрофа на Асеновградско шосе
