„ИСА -2000” на Юлиян Инджов ще строи пробива под Водната палата
Строителната компания от София е останала единствената до отварянето на ценовите предложения
Строителната компания „ИСА -2000” на един от собствениците на ЦСКА Юлиян Инджов ще строи пробива под Водната палата. Това става ясно от отворените ценови оферти за кръстовището на две нива на бул. „Марица – Юг”. Комисията към Община Пловдив е отворила единствено тяхната ценова оферта, която е в размер на 7 723 000 лева без ДДС, или 10 хиляди лева по-малко от прогнозната цена.
Другата фирма, която бе допусната до разглеждане на техническите предложения – „Трейс холд груп” е била без отворена оферта. Това означава, че комисията не е одобрила техническото им предложения и компанията е не е била допусната за следващ етап. По-рано бе отстранена друга софийска компания – „Парсек груп”, които не бяха дали ключ за декриптиране на офертите им.
Все още от Община Пловдив не са излезли с официален документ за избор на изпълнител, като това се очаква да стане до няколко дни. След това ще има и 14-дневен срок за обжалване в КЗК, ако от „Трейс холд груп”не го строят, то Община Пловдив може да се сключи договор с „ИСА – 2000”. Ако все пак има обжалване, то строителството може да се забави с до 5-6 месеца.
Най-големият проект в областта на „ИСА – 2000” бе пътят Пловдив – Асеновград.
Процедурата е на инженеринг. Това означава, че фирмата ще направи и работен проект за пробива. Той имаше изготвено техническо задание, което бе платено от Община Пловдив през 2013 година.
Тогава софийската фирма „Вектор бул” разработи проекта на три етапа, като първият е изграден – кръговото кръстовище, което е и в момента на „Цар Борис III Обединител” с „Марица – Юг”. За преминаването на две нива от фирмата са изготвили 13 варианта.
Причината за инженеринга е, че проектът е на 8 години и актуализацията му ще бъде изключително сложна. На практика фирмата изпълнител ще даде и решение как да се преминава през кръстовището на второто ниво. Вариантите са с кръговото кръстовище сега на второто ниво,или кръстовище без леви завои, или със светофари във всички направления.
Изпълнителят на проекта ще трябва да направи пробив с общата дължина е 540 метра, от която 49 метра подлез. В сумата са включени и всички развръзки. Срокът за изпълнение е до 600 дни.
Още от категорията
Напредва работата по Бетонния мост „Тодор Александров", пускат движението за Коледа