2017 година не е била особено успешна за едноименния моден бранд на Виктория Бекъм. Той е претърпял финансова загуба от 10,2 милиона британски лири.
Четиридесет и четири годишната бивша певица от Spice Girls, която се пренасочи в модния бизнес, лансира своята марка през 2008 г. За 2016 година г-жа Бекъм отчете загуби от 8,2 милиона паунда, пише Tialoto.bg.
Това е доста парадоксално, като се има предвид, че модната ѝ къща увеличи продажбите си, като общите ѝ приходи се увеличиха от 36,4 на 42,5 милиона британски лири през 2017 г.
Брандът на бившата спайска продължава да трупа загуби, въпреки финансовата инжекция от 8,5 милиона паунда, която тя получи от съпруга си Дейвид Бекъм през 2016 година. Виктория обяснява загубите със значими инвестиции за бъдещи проекти и със сформирането на нов ръководен екип на фирмата.