Фейсбук настъпва в сферата на медиите, като сключи споразумение с няколко престижни издания, с което ще предлага бърз и директен достъп на потребителите си до статии, съобщи Франс прес.

С проекта, наречен "Моментални статии", потребителите на социалната мрежа ще могат да отварят през мобилните си телефони десет пъти по-бързо статиите, които ги интересуват, в сравнение със сегашното време за зареждането им през мобилен интернет. Това съобщи Фейсбук в специално създаден за целта блог.

Деветте медии партньори в начинанието са "Ню Йорк таймс", "Нешънъл джиографик", "Бъзфийд", Ен Би Си, "Атлантик", "Гардиън", Би Би Си нюз, "Шпигел" и "Билд".

Издателите ще могат да продават пространства за реклама в статиите и така ще запазят приходите си и ще разполагат с информация за трафика, която ще бъде предоставена на тяхно разположение от Фейсбук.

Още новини ТУК

TrafficNews.bg