Обявиха обществена поръчка за предоставяне на услуги по озвучаване, осветление и изграждане на открита сцена под наем,при провеждане на събития, организирани от Община Пловдив. Тя е на стойност близо 70 000 лв.

Видът на озвучителната и осветителната техника, както и параметрите на сцената се определят според естеството на всяко конкретно събитие и съобразно броя на участниците в него.

Изпълнителят трябва да разполага модулна открита сцена с размер минимум 100 кв. м., с гръб и покривна конструкция; подиум, гръб и покривна конструкция, изработени от труднозапалими материали и достатъчно стабилни при лоши метеорологични условия; достатъчно стабилен гръб на сцената с конструктивна възможност за поставяне на винилно пано. 

Сцената трябва да разполага с минимум два подхода (стълби) от двете ѝ страни, чието конкретно местоположение (странични и/или предни/задни) ще бъде определено при подаване на заявка от страна на възложителя; покривна конструкция, която да съответства и да покрива квадратурата на цялата сцена, да бъде регулируема по височина и да е снабдена с ферми за окачване на озвучителна и осветителна техника.

„Сцената следва да бъде монтирана в завършен вид най-късно 6(шест) часа преди началния час на събитието или на репетицията, и да бъде напълно демонтирана най-късно 24 (двадесет и четири) часа след приключване на събитието”, пише още в заданието.

Озвучителната и осветителна техника трябва да е с необходимите параметри за провеждане на събития както в зали, така и на открито. Тя трябва да бъде монтирана най-късно един час преди началния час на планираното събитие или техническа репетиция.

Предоставянето на услугите се извършва за всяко отделно събитие, след подаване на писмена заявка от представител на общината до изпълнителя на посочена от него електронна поща в Техническото предложение. Заявките се приемат всеки ден, включително в почивни и празнични дни. Подаването на заявките от страна на възложителя е в срок до 7(седем) календарни дни преди датата на събитието, като в тях се посочва най-малко следната информация: място на събитието; начална дата на събитието; начален час на събитието или на репетицият, ако се предвижда такава; брой на участниците; продължителност на събитието (крайна дата и час); конкретизиране на необходимостта от съответните услуги; уточняване на размера на сцената (в кв.м.); брой техническия персонал, необходим за изпълнение на услугите.

Събирането на оферти продължава до 18 юли.