Изцепката на Благой Рагин - председателя на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите, по повод изританата в главата камериерка от шведски турист предизвика... съвсем меко казано, недоумението ни. Според шефа на БХРА не трябвало да се шуми много по тоя случай, за да не си навлечем бойкот от страна на скандинавските туристи.
"Клиентите са със 17 различни вида характери и работещите в сферата на туризма трябва да се съобразяват със 17 различни вида характери. Неписаният закон е "С клиент не се спори". Второто правило е "Клиентът винаги е прав" и третото правило е "Усмивката винаги е задължителна". Рискова е нашата професия", разнежи се Рагин по "Нова телевизия".
Човекът се притеснявал от отзвука на случката сред скандинавските туристи, които били "малко по-горделиви и много чувствителни" хора.
Та се чудим ние сега какви са според г-н Рагин българите - малко по-смачкани и много безчувствени ли? Докато го доуточни председателят на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите, да не сте гъкнали за ританата камериерка! Бързо си заровете главата в пясъка - по морето пясък бол...
Още от категорията
Бюджет 2025 превръща държавата в сериозен конкурент на бизнеса във войната за кадри