Те са млади, добре образовани и имат добра професия. Но предпочитат свободата, вместо някое добре устроено работно място. Обръщат гръб на консуматорската култура и тръгват след мечтата си. Някои прекосяват континенти в търсене на великолепен кадър или нов животински вид, други се избират страни, в които най- елементарните удобства на цивилизацията са лукс, трети завършват престижни университети, но се връщат в България, за да работят тук. Новата рубрика на TrafficNews "Различните млади" ще разказва за тези българи. Очакваме и вашите предложения на адрес redaktor@trafficnews.bg и на ФБ страницата ни https://www.facebook.com/trafficnews.bg/
Пловдивчанинът Стефан Апостолов завършва ЕГ Пловдив, а в момента живее в Лос Анджелис, където дефилира за много международни марки през годините в страни като САЩ, Италия, Южна Африка и България, където печели все по-голяма слава.
Освен по модата, талантливия младеж е запален и по киноиндустрията.
Така му идва идеята да създаде късометражен филм за Пловдив, а лентата придобива висока популярност в социалните мрежи.
Носталгията и любовта към родната България го кара да се заеме с него по-мащабно. Така се ражда идеята и за филм за България, като целта на младият пловдивчанин е да покаже на света какво представлява държавата ни в исторически, природен, културен, духовен, спортен и музикален аспект.
Само преди няколко часа гордостта на Пловдив кацна на родна земя, за да запише музиката към уникалния филм заедно с оркестър в София, и за да финализират звуковите ефекти. В момента, Стефан работи по английската версия, за да започне в най-скоро време да я пуска по фестивали и междувременно, с помощта на екип, работят и по българската версия на филма.
Той все още не може да даде конкретна дата за премиерата, но обещава, че това, което ще видят българи и чужденци ще докосне сърцата им.
Нека още веднъж си припомним как започна всичко и как се ражда идеята за филма „България в четири сезона”:
Стефан прави кампания за събиране на средства в интернет пространството, а нейното мото е „Кутия цигари, пакетче дърки или филм за България – Ти решаваш!”
38000 долара са събрани от дарения от българи и чужденци за започване на снимките. Кампанията е била представена на английски език, което помогнало на две от най-големите холивудски компании да го забележат, като едната от тях е Digital Cinema. Продуцентските къщи подкрепили проекта с техника на стойност 150000 долара. Тази техника е влизала 2 пъти в България – заради обективите на Силвестър Сталоун и за Херкулес.
Целта на Стефан е чрез този филм за България да мотивира младото поколение да открие корените си. Разбира се, идеята е той да бъде видян не само от българите, но и от целия свят, поради което ще бъде преведен на няколко езика - английски, испански, мандарин, японски, руски и немски. В зависимост от бюджета е възможно да се преведе и на италиански.
Филмът със заглавие „България в четири сезона” ще покаже завладяваща история, в която главният герой – шестгодишно българско момче, минава през различни приключения, обикаляйки българските земи от миналото и настоящето. По пътя си то е изправено пред много перипетии, но легендарни български личности му помагат да преодолее страха и да повярва в себе си и в силата на своя дух“.
Зрителите ще могат да видят различните традиции, обичаи и култура на България – кукери, гладиаторски борби на римския стадион в Пловдив, нестинари, пресъздадени битки от Руско-турската война от 1877-1878 г., както и много други интересни събития от българската история и култура.
Една от най-епичните сцени във филма "България в Четири Сезона" е и битката на Шипка. 'Благодаря на всички вас дарители, благодаря на страхнотния ни екип, които 5 месеца се радаваха докрай въпреки трудните и екстремни условия, благодаря и на патриотичните каскадьори, за които нямаше невъзможни каскади." - написа Стефан в страницата Life in Four Seasons във фейсбук, където може да следите всичко за филма.
Във филма ще се включат и най-известните български спортисти, които Стефан нарича „сегашните герои на България” - Григор Димитров, Йордан Йовчев, Ивет Лалова, Николай Бухалов, Петър Стойчев, и други.
Очаква филмът да бъде приключен през тази есен, като ще се разпространява през социалните мрежи YouTube и Facebook.
На сърце винаги са ми били родината, народната музика, народните танци, приятелите, семейството, историята… Този филм е най-малкото нещо, което мога да направя за страната си – да се опитам да покажа на целия свят нашето наследство и богатата ни история, природата и всичко свързано с България, което винаги ми е било скъпо, казва Стефан Апостолов.
И още любопитни факти за Стефан Апостолов от Пловдив, който "завладя" Холивуд:
Стефан е известен с появата си в няколко популярни рекламни кампании, сред които са рекламите на American Apparel и Maceoo за тяхната платформа за електронна търговия. Пловдивчанинът винаги е споделял, че вярва, че талантът и упоритата работа образуват ядрена основа за успех във всяка индустрия.
В този си ред на мисли, младият пловдивчанин завършва бакалавър с театър и танци, след което поканите започват да валят. Той започва да работи с най-добрите модни агенции в света - Next Model Management (Лос Анджелис), Elite Model Management (Маями), Управление на 3D (Кейптаун, Южна Африка), Еволюционен мениджмънт (Лондон, Англия), Brave Models (Милано, Италия) и Модна агенция "Ивет" (София, България).
Той също така участва в реклами и модни ревюта на едни от най-големите имена в модната индустрия, включително Dolce & Gabbana, Corneliani и Quest Apparel.
Стефан също е работил с известния американски луксозен универсален магазин "Neiman Marcus" на няколко презентации, след което успехът му не стихва – той започва да работи за марки като Alexander McQueen, Brunello Cucinelli, Burberry, Zegna, Salvatore Feragamo,, Gucci, Prada, Tom Ford.
След това му се отдава възможността да направи няколко пътувания до Сан Диего за прочутата кампания "Мачео", в която Стефан дефилира в компанията на известна дама от света на модата.В елегантната реклама Стефан е бил позициониран в основна част от рекламния каталог.
Стефан получава още по голямо признание, след като се появява в списание Elle и в множество телевизионни реклами за известни марки като Samsung, Hyundai и Playboy, както и други национални реклами за имена като Casio и Muller - кисело мляко.
Една от най-популярните рекламни кампании за модела е рекламата "Autoscout 24", с която пловдивчанинът красеше рекламните билбордове в цяла Германия.
Така пловдивчанинът Стефан Апостолов става един от най-желаните модели в света. Въпреки огромните успехи той продължава да се развива с пълна сила и още по-голям хъс.
Още от категорията
Бюджет 2025 превръща държавата в сериозен конкурент на бизнеса във войната за кадри