
Изцепката на Благой Рагин - председателя на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите, по повод изританата в главата камериерка от шведски турист предизвика... съвсем меко казано, недоумението ни. Според шефа на БХРА не трябвало да се шуми много по тоя случай, за да не си навлечем бойкот от страна на скандинавските туристи.
"Клиентите са със 17 различни вида характери и работещите в сферата на туризма трябва да се съобразяват със 17 различни вида характери. Неписаният закон е "С клиент не се спори". Второто правило е "Клиентът винаги е прав" и третото правило е "Усмивката винаги е задължителна". Рискова е нашата професия", разнежи се Рагин по "Нова телевизия".
Човекът се притеснявал от отзвука на случката сред скандинавските туристи, които били "малко по-горделиви и много чувствителни" хора.
Та се чудим ние сега какви са според г-н Рагин българите - малко по-смачкани и много безчувствени ли? Докато го доуточни председателят на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите, да не сте гъкнали за ританата камериерка! Бързо си заровете главата в пясъка - по морето пясък бол...
Още от категорията

Пловдив между багера и реставрацията: време е за политика, която пази старите къщи

Пламна ли война срещу тепетата на Пловдив?

Акценти


Зрелищна катастрофа в София се размина без жертви



Издирваният прокурорски син направи изненадващо изявление




Темите на Traffic News

Потушават бунтовете в културния сектор със 150 млн. лв.
