Николай Мадански е завършил социална педагогика. Две години е работил като ресурсен учител, а сега се занимава с частен бизнес.
„В „Браво, Пловдив” ме привлече идеята, че подобряваме средата, в която живеем. Там всички сме приятели и съмишленици. Дразни ме безхаберието. През последните години градът е в някакво безвремие. Улиците са разкопани, целият град е потънал в прах и пръст, парковете са изсъхнали, тротоарите са разбити, малките улички са като лунен пейза", казва той.
Паркирането е проблем , с който се сблъскваме всеки ден. Добре е да се намалят автомобилите, но затова трябва да има редовен и удобен градски транспорт. Не е нормално едно семейство да има по 3-4 коли, но за мнозина това е единствен начин да отидат на работа. Затова и основният приоритет на „Браво, Пловдив” е осигуряване на удобен, редовен , екологичен и БЕЗПЛАТЕН градски транспорт. И да, това не е предизборно обещание. Нашите експерти направиха точни разчети и това е напълно осъществимо, коментира Мадански.
Ограничаването на броя на автомобилите в града и екологичния градски транспорт ще се отразят на чистотата на въздуха. Пловдив продължава да е в негативните класации за чистотата на въздуха и то в европейски мащаб. Това, че градската управа е изнесла измервателната станция в Тракия, не променя реалната ситуация.
Аз живея близо до моста на Герджика и състоянието на реката е отчайващо.
Едни и същи хора през няколко години ни обещават едни и същи неща. Време е да сложим край на това! , категоричен е пловдивчанинът.
Николай Мадански е с преференция №109 в листата на „Браво, Пловдив” с №36 в интегралната бюлетина с регистрацията на „Българска прогресивна линия".
Купуването и продаването на гласове е престъпление.
Още от категорията
ЦИК предлага на президента да насрочи избори в шестте села заради паритет на балотажа