Николай  Мадански е завършил социална педагогика. Две години е работил като ресурсен учител, а  сега се занимава с частен бизнес.

„В „Браво, Пловдив” ме привлече идеята, че подобряваме средата, в която живеем. Там всички сме приятели и съмишленици.  Дразни ме безхаберието. През последните години градът е в някакво безвремие. Улиците са разкопани, целият град е потънал в прах и пръст, парковете са изсъхнали,  тротоарите са разбити, малките улички са като лунен пейза", казва той. 

Паркирането е проблем , с който се сблъскваме всеки ден. Добре е да се намалят автомобилите, но затова трябва да има редовен и удобен градски транспорт. Не е нормално едно семейство да има по 3-4 коли, но за мнозина това е единствен начин да отидат на работа. Затова и основният приоритет на „Браво, Пловдив” е осигуряване на удобен, редовен , екологичен и БЕЗПЛАТЕН градски транспорт. И да, това не е предизборно обещание. Нашите експерти направиха точни разчети  и това е напълно осъществимо, коментира Мадански. 

Ограничаването на броя на автомобилите  в града и екологичния градски транспорт ще се отразят на чистотата на въздуха. Пловдив продължава да е в негативните класации за чистотата на въздуха и то в европейски мащаб. Това, че градската управа е изнесла измервателната станция в Тракия, не променя реалната ситуация.

Аз живея близо до моста на Герджика и състоянието на реката е отчайващо. 

Едни и същи хора през няколко години ни обещават едни и същи неща. Време е да сложим край на това! , категоричен е пловдивчанинът. 

 

Николай Мадански  е с преференция №109 в листата на „Браво, Пловдив” с №36 в интегралната бюлетина с регистрацията на „Българска прогресивна линия".

Купуването и продаването на гласове е престъпление.