Техномаркет България” продават нелицензирани телефони iPhone. Това съобщи разочарован клиент на веригата магазини пред TrafficNews.bg.

Ето и историята на потребителя: на 8 септември тази година Емануеле Бруниалти решава да си закупи продукт от линията Apple заради високата му оценка от потребителите по света. На същата дата купувачът е видял в интернет, че „Tехномаркет” имат намаление на всичките си продукти включително и Apple. Подведен от интернет страницата им, на която ясно се вижда надписът „Authorised Reseller” с логото на софтуерната компания, той решава да отиде ден преди края на промоцията, за да си купи този апарат. Естествено въпреки намалението, тези продукти не са никак евтини и затова се налага да го закупи на изплащане чрез „БНП Париба”. Още на следващия ден Емануеле забелязва, че новият телефон се затопля и решава да го замени. Всеки клиент има това право в срока от седем дни.
Управителят на магазин Техномаркет-София съобщава, че не може да бъде заменен, въпреки краткия срок и трябва да мине през диагностика от оторизиран „Apple” сервиз. От сервиза обаче твърдят, че диагностиката ще трае пет работни дни. След като изтича този срок, собственикът на iPhone се обажда на техниците, при което те го уверяват, че са нужни седем работни дни.

„Вече наистина подразнен от това, че не мога да използвам чисто новия си телефон, реших да се обадя директно на отдел „Обслужване на Клиенти - Apple”. След внимателна проверка, операторът ми каза, че този телефон не трябва дори да е в ръцете ми и че е закупен от САЩ преди 3-4 месеца.”, разказа шокираният потребител.

След проверка в системата, операторът потвърди, че Техномаркет България са лицензирани да продават само таблети и музикални апарати (iPad и iPod), но не и iPhone.

„Техномаркет се представят за оторизирани представители на “Apple”, а всъщност са само частично и изкупуват телефони незнайно откъде. В гаранцията, която ми беше предоставена, точка 7 гласи следното „За
срока от предоставената от производителя търговска гаранция от 1
(една) година гаранционното обслужване се осъществява само следният оторизиран от производителя сервиз: „Криейтив център ООД”, твърди подведеният клиент.

Това кара мъжът да мисли, че сервизът знае за схемата и не информира клиентите за произхода на телефоните. След като Емануеле Бруниалти изиска да му бъдат възвърнати парите от Техномаркета в София, който се намира на бул.”Цариградско шосе” 361, получи следния отговор: „Пазарът е голям и можем да си продаваме каквото си искаме.”

След тази среща клиентът не получи нито замяна на телефона, нито връщане на парите, нито по-скорошно приключване на диагностиката. Единствено бе информиран, че диагностиката ще бъде приключена на 23 септември.

„След като знам всичко това как да бъда сигурен, че диагностиката на телефона ще бъде точна?! Сигурен съм, че на 23.09 ще ми бъде съобщено, че телефонът ми е в изправност. Бих искал тази информация да стане достояние на повече български потребители, които биват мамени всеки ден от големите монополистични фирми в България.”, разтревожено сподели измаменият купувач пред TrafficNews.bg.

Точно, както клиентът очакваше , сервизът върна телефона без право на замяна.

Потърсихме „Техномаркет" за коментар, но не получихме отговор. Очаквайте подробности!

TrafficNews.bg