Пловдивчанка чака повече от половин час таксиметрова кола, но такава така и не се появила, междувременно диспечарката вместо да и даде някакво обяснение просто й затворила телефона. Неприятната случка се разиграла тази сутрин на улица в близост до Панаира. Момичето извикало кола от таксиметрова фирма „Еко такси”.

Чакала 15 минути, но автомобил така и не дошъл. Обадила се отново във фирмата и оттам й казали, че ще й изпратят нова кола. След още 15 минути такси отново нямало. Момичето звъннало отново да поиска обяснение, а диспечарката й казала, че е станал проблем с шофьора и затворила.

„Бясна съм! Не стига, че не дойде такси ами се отнесоха с мен все едно вината е моя”, възмущава се нашата читателка.

Обадихме се и на телефона за оплакване на таксиметровата фирма. Служителката заяви, че в момента имат много млади шофьори и понякога се случва да става объркване с адреса. Жената обеща, че ще направи проверка и ще върне обаждането. След определеното време позвънихме отново няколко пъти, но вместо обяснение получихме само сигнал свободно.

Не винаги таксиметровите шофьори могат да спазят определеното време от диспечарките. Попадат в трафик, случват се инциденти и така нататък. Това е напълно нормално и не това е проблемът в случая. Въпросът е, че е необходимо клиентът да бъде уведомен или да му бъде изпратен друг автомобил. Това, обаче в случая не е станало.

Още новини четете ТУК

TNS.bg