
Закъснение за работа, излишно похарчени пари за такси и много натрупани нерви. Всичко това се е струпало на главата на пловдивчанин, работещ в Асеновград и разчитащ на автобусен транспорт, за да стигне до работното си място. Мъжът разказа пред TrafficNews.bg неприятната ситуация, в която се е озовал в неделя, 11 септември.
Читателят ни решил да пътува за работа с автобуса Пловдив-Асеновград, потеглящ в 17:20 ч. от Автогара Юг. Имайки предвид маршрута на автобуса, той решил да го чака на спирката на КЦМ. Докато стоял на спирката обаче видял как автобусът въобще не отбива към КЦМ, за да го вземе, а се движел по главния път към Асеновград.
„Аз веднага влязох в интернет, за да намеря телефонен номер на дежурните диспечери. Свързах се с тях и те ми казаха, че фирмата, която е пътувала в този час по маршрута, не е тяхна”, разказва потърпевшият. „Казвала се „Ас бус” и не можели да ми дадат повече информация защо не е влязъл в спирката на КЦМ”, обяснява той.
Мъжът позвънил за такси, въпреки че вече закъснявал за работа, понеже работното му време започвало в 18:00 ч. Впоследствие отишъл до автогарата в Асеновград, за да потърси отговорност от фирмата и да се оплаче.
„Понеже е неделя не видях никой там, а въпросният автобус беше на автогарата, но без шофьора. Днес сутринта (бел. ред. понеделник) отидох до офис на „Ас бус” - там нямаше никой и от таблото видях два телефонни номера”, разказва мъжът. Той набрал единия от тях.
„Обяснявам на господина, който говори от този телефон, за случката и той ми казва: „Аз какво да направя? Станало е вече”. На въпроса ми да ми платят таксито, което е на стойност 7 лв., ми съобщи, че това няма как да стане”, допълва нашият читател. „Просто не мога да си обясня как е възможно поне едно „извинявайте” да не получа или да ми кажат „ще потърсим отговорност на шофьора””, завършва писмото си той.
Свързахме се с фирмата превозвач, за да опитаме да разберем какво точно се е случило. Нейн представител първо заяви и на нас – „Станалото – станало, какво да направя с шофьора? Да го утрепя ли?”. Впоследствие обаче ни обясни, че шофьорът на автобуса пропуснал да спре на спирката на КЦМ „по погрешка”. Мислил си, че пътува час и половина по-рано, когато излизали всички автобуси от КЦМ и преминаването през спирката е затруднено.
Що се отнася до плащане на разходите на потърпевшия за такси, представителят на фирмата каза, че това няма как да бъде направено. За сметка на това, по негови думи, шофьорът на автобуса е глобен с 50 лева. От превозвача заявиха, че занапред подобни инциденти няма да стават и автобусите ще спират на спирката на КЦМ.
TrafficNews.bg благодари за активното гражданско отношение на всички читатели, които ни изпращат снимки и видео на нередностите. Ако и вие имате снимки, видео или информация за каквито и да било нарушения – изпращайте ги на имейл: redaktor@trafficnews.bg .
TrafficNews.bg
Още от категорията

Образователният министър: Таксиметрови компании и доброволци са готови да извозват зрелостници за матурите

