Мнозина заминават отвъд океана, за да сбъднат американската мечта. Малцина са онези, които обаче успяват в действителност, а един от тях е 34-годишен мъж от Пловдив.
Името му е Мирослав Браняшев, но е много по-популярен с прякора си Русев. Миро е първият български кечист, който успява да се разпише в историята на най-великото шоу в сферата - WWE. Вече повече от 10 години той изкачва стъпалата на йерархията в бизнес, оценен през 2018-а на над 6 милиарда долара.
Миро мечтае за това от дете. Вдъхновявал се пред екрана, докато гледал стари видеокасети на Хълк Хоуган - една от големите легенди в историята на кеча. Така малкият Миро започва да бленува за деня, в който не само ще се качи на ринга, осветен от прожекторите, но и тълпата ще скандира бясно неговото име.
Нещата се случват, постепенно и с много усилия. Миро започва да работи за спортната си кариера още в ученическите си години. Завършва спортното училище в Пловдив, където тренира борба и гребане. Междувременно спортува и футбол и баскетбол.
Помпозността и често изпълнена с драматизации сцена на Световната федерация по кеч останала в сърцето му и очите му блесвали само при мисълта, че един ден мечтата му може да стане реалност.
Изминали са почти 15 години, откакто заминава за САЩ на бригада. Работи като какво ли не - кара такси, работи като охрана в стриптийз бар, за да може да изплаща школата и тренировките си за кечист.
Днес Русев е под светлината на прожекторите и е едно от водещите лица в повечето сюжетни линии на WWE, разказват от dir.bg.
Разбира се, публична тайна е, че в кеча всичко е шоу и нищо не е истинско. WWE съчетава в себе си спорт, забавление, актьорска игра и комедия и създава едно доста зрелищно шоу, популярно по цял свят.
Първия образ на Миро е като руски злодей. Като човека, който представя Русия и Путин на американската сцена. Развяваше руското знаме на ринга. Тогава от такъв има нужда, а успехът е шумен.
Впоследствие на специална церемония с нашия флаг и химн, замислена като "Денят на Русев", той "стана" българин официално. Днес е най-успелият ни спортист отвъд океана.
Славата му носи и договори за реклама с големи компании, които оперират в цял свят - KFC, Snickers. Скоро ще издаде и собствен комикс. Появава се в телевизионни предавания. Има над 2 милиона последователи в социалните мрежи, сам ги поддържа. Но популярността не го променя.
Старае се да се връща в родния Пловдив поне веднъж годишно, въпреки че вероятно отдавна неговото вкъщи е там, в САЩ.. В един от най-старите градове в Европа обаче все още му е най-хубаво и продължава да се чувства като у дома си.
Още от категорията
Главчев: Споразумението с Украйна не буди притеснения, освен в един аспект – десетгодишния срок