Над 300 жалби на потребители срещу „Топлофикация“ са се натрупали само за последните 4 месеца при омбудсмана Мая Манолова. Преди днешната отворена приемна за проблемите с дружеството, Манолова посочи в интервю за БНР за какви конкретни промени настоява, за които е изпратен подробен доклад до институциите и е даден срок за отговор до идната седмица:
На първо място да отпадне изцяло изплащането на юристконсултско възнаграждение от гражданите на „Топлофикация“. „ Топлофикация“ да предупреждава своите абонати във всички случаи, в които ги дава на съд и да дава 15-дневен срок за доброволно изпълнение, за да се избегне скъпата съдебна процедура,а има или не такса „сградна инсталация“ да се решава от Общото събрание на етажната собственост , което и да определя методиката за разпределение и процентът „сградна инсталация“;
Да бъде създадена „Топлинна полиция“, която да противодейства на случаите на кражба на топлоенергия; Да се опростят фактурите, така че всеки гражданин да може да разбере какво и защо дължи; Да се сключват индивидуални договори с фирмите за топлинно разпределение.
TNS.bg
Още от категорията