Пловидвчанин попадна на мухлясъл хляб, пуснат на промоция в супермаркет от голяма верига. Това твърди самият той. Мъжът изпрати на TrafficNews.bg снимки, които по негови думи са правени на 3 януари на обяд. Един от пакетите с хляб е покрит със солидно количество мухъл. В случая обаче не става дума за деликатес, а за развален продукт. Срокът на годност показва "28 декември 2016 г." - почти седмица, преди да бъде направена снимката на "промоционалния продукт".

Потърсихме веригата за коментар за ситуацията. Оттам ни обясниха, че в случай, че клиент открие продукт с изтекъл срок на годност в техен филиал, "в знак на извинение" потребителят получава ваучер на стойност 1 лев. В конкретната ситуация е трябвало клиентът да се обърне директно към служител на магазина. Така от веригата могат да бъдат сигурни, че проблем наистина има. По този начин се потвърждава също, че продуктът отговаря на описанието и снимките, които потребителят може да изпрати като сигнал до медия, както в случая.

"Кои продукти се пускат на промоционална цена зависи от нагласите и интереса на потребителите, които биват внимателно анализирани от страна на компанията. Задължително изискване е да не се продават или разпродават стоки с изтекъл срок на годност", обясняват от веригата. Допълват, че продуктите на регала се обновяват ежедневно, като продуктите със срок, който е най-близък до изтичане, следва да бъдат на първо място.

Заради това запомнете няколко основни правила:

- Уведомявайте в самия магазин, ако забележите развалена стока. Така помагате на служителите, а предпазвате и друг, не толкова наблюдателен клиент от това да закупи продукта.

- Винаги, абсолютно винаги пазете касовата си бележка. В случай, че в торбата си с покупки откриете развален продукт или такъв с някакъв недостатък, касовата бележка е единственото ви доказателство, че продуктът е закупен от този магазин. Повечето големи вериги имат въведени политики, с които да бъдете компенсирани за неудобството.

Още новини четете ТУК

TrafficNews.bg