Голяма хранителна верига магазини подвежда клиенти с цените на своите продукти, сигнализира читател на TrafficNews.bg.
Виктор Стефанов се отбил да напазарува хранителни продукти за вкъщи. Решил да закупи синьо сирене, което на етикета, поставен на витрината за млечни изделия, тежало 0,236 грама и за цената от 23,90 лева на килограм, трябвало да струва 5,64 лева. Е не и според компютъра на касова зона. Служителката маркирала синьото сирене и за голяма изненада на клиента цената била 6.35 лева. Разлика от 71 стотинки, заради която „не си струва да правиш циркове”, настояли чакащите от задните редици. Разлика, която дали си струва или не е различна от обявената цена.
За да провери дали е грешка на магазина или тактика, с която да припечелват от надценената стока г-н Стефанов извикал мениджърите в магазина, които отговарят за поверената им стока. В крайна сметка проверката установила, че е станала грешка, която се е отразила на цените на всички парчета сирене.
„Удобно е – не всеки греда какво се маркира. Аз го направих съвсем случайно, но призовавам ви – вие го правете! Кауфланд ви лъжат. Целенасочено, всеки ден, постоянно!”, коментира подведеният клиент.
Грешки определено се случват, но такава голяма верига като Кауфланд едва ли може да си позволи да подвежда по този начин клиентите си, твърди още читателят.
Ако никой от посетителите не беше забелязал разликата в цената дали от хипермаркета щяха да информират за направената грешка?
От компанията не бяха открити за коментар, но оставаме на разположение ако пожелаят да споделят своята гледна точка.
Вижте цялата история за случилото се , която подведеният клиент сподели във социалните мрежи:
TrafficNews.bg
Още от категорията
Столетникът Иван Железарски: С десни убеждения съм, но сегашната демокрация не ми се нрави