Бяла и луксозна спретната къщурка
с басейн, с вана - модерен стил навред!
Само 4 милиона струва,
нашенци и чужденци заинтригува!
Никой не би предположил, че къща у нас, построена през 90-те години на миналия век, ще представлява интерес за чуждестранните инвеститори и ще предизвика любопитството и на световна медия като The New York Times.
Перленото бижу в Бояна, обаче, си е съвсем истинско и изобщо не прилича на посткомунистическа къщурка в планината, а си е истински луксозен палат. Проектът е на архитекта Атанас Панов.
Собственикът купил къщата през 2006 г. и променя интериора, инсталира ръчно полирани дъбови подове. Името на инвеститора, обаче, си остава тайна.
Trafficnews.bg се свърза с брокерската компания Bulgarian Properties, за да ни дадат малко повече подробности около крупния инвеститор, чиято собственост е луксозният имот, но от там отказаха да ни дадат името му.
Къщата се продава за 4.1 милиона долара или 3.6 милиона евро. И освен чуждестранни инвеститори, които проявяват интерес към нея, интерес има и от българска страна. С брокерската фирма се свързали и наши сънародници.
"Къщата е на пазара от около месец и половина и определено има интерес. Няма обаче как да очакваме подобен имот да се продаде за ден-два", коментира пред TrafficNews Полина Стойкова, изпълнителен директор на Bulgarian Properties.
И все пак стои въпросът - как една макар и изключително впечатляваща къща в нашата малка България е привлякла интереса на медия отвъд океана и то от ранга на The New York Times - авторитетно и реномирано издание, което се счита за еталон за качествена журналистика.
Отговорът също е сравнително изненадващ - това не е първата публикация на изданието, която отразява имотния пазар в страната ни.
Полина Стойкова ни разказа, че и преди са работили с медията, а целта е просто да се популяризира имотния пазар у нас.
От US изданието проявили интерес, а брокерската компания направила проучване за това какво би било интересно на чуждестранната аудитория. И така се родила статията за Боянското бижу.
"Това е много положителна преса за България, което със сигурност помага много. Чуждестранните инвестиции през последните години са намалели значително", коментира още Стойкова.
По думите и една такава реклама значително ще повиши интереса и ще привлече в страната ни чуждестранни инвеститори, склонни да си купят имот у нас и да започнат бизнес в България.