Еуфорията около Черния петък завладя напълно Пловдив, като шеметното пазаруване продължи и през целия уикенд. В повечето магазини промоцията бе удължена, като примамливи намаления приканваха клиентите да пазаруват. В много търговски обекти се извиха дълги опашки и много пловдивчани не успяха да дочакат своя ред, за да купят избраната от тях намалена стока. Други пък се почувстваха измамени, като видяха, че рекламираните „огромни“ намаления, всъщност не са толкова реални и не са нищо повече освен рекламен трик.
Именно в такава „схема“ попадна пловдивчанин, който си купил блуза на промоционална цена от веригата „H&М“ в Пловдив. На етикета на продукта имало залепен червен етикет, на който пише намалената цена, която е 15 лева. След като закупил продукта и махнал лепенката видял, че всъщност това си е и реалната цена на дрехата и намаления всъщност няма…
Средно у нас хората са похарчили по 400 лева по време на Черния петък. По данни на един от най-големите сайтове за онлайн пазаруване у нас, само през първата половина на деня в петък само в този електронен магазин клиентите са похарчили около 25 млн. лева. Това е с близо 20% повече в сравнение с миналата година.
Според данните на един от най-големите онлайн магазини поръчаните продукти по време на Черния петък, са 185 хиляди. Сред най-търсените от потребителите стоки са малките домашни електроуреди, детските играчки, телевизорите и мобилните телефони, както и козметичните продукти.