Комисията за защита на конкуренцията образува производство по собствена инициатива за проучване на евентуално извършена нелоялна конкуренция от страна на „Кауфланд – България ЕООД енд Ко“ КД.
Производството е образувано след постъпили информация и доказателства от Комисия за защита на потребителите (КЗП). При извършена от КЗП проверка в търговски обекти на "Кауфланд" е констатирано предлагането на промоционални цени чрез рекламни брошури на марка слънчогледово олио, за което е установено, че липсват налични количества в съответните обекти.
"Това създава съмнения за недобросъвестни действия от страна на търговската верига, които могат за увредят интересите на другите конкуренти", посочват от "Кауфланд".
Припомняме, че миналата седмица имаше война за олио в "Кауфланд". Стотици се извиха на опашки във всички големи градове на страната. Мъж почина, докато чакаше, а много скоро след началото на деня се оказа, че олиото е свършило. Щандовете за промоционалния продукт останаха съвсем празни.
Последва реакция на "Кауфланд", които отмениха бъдещата си промоция на олио, предвидена за тази събота - 19 март. От там обясниха ѝ наличието на кръст върху бутилки олио, продадени приз изминалата седмица - било символ на фабриката, производител.
Мъж почина, докато чака на опашка за олиоИнцидентът е станал в Бургас
Още от категорията
Real Size Dream променя имотния пазар в Пловдив: Вижте дома си, преди да бъде построен