ИМЕТО МУ НЕ ВИ ГОВОРИ НИЩО. ЗАСЕГА! ТОЙ Е ЗВЕЗДА. ИЗГЛЕЖДА КАТО МОДЕЛ И ТВЪРДИ, ЧЕ Е ПРИСТРАСТЕН КЪМ ФИТНЕСА И ПЪТУВАНИЯТА. МЯСТОТО МУ НА ГЛОБАЛЕН КРИЕЙТИВ ДИРЕКТОР НА ТОП БРАНДА L`ANZA Е ИЗВОЮВАНО С ТАЛАНТ, ХАРИЗМА И МНОГО ТРУД. ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С АМОН КАРВЪР.
Той е гуру за последователите си по цял свят. Името му вълнува, а визиите, които създава, блестят от страниците на най -големите списания в света от Vogue и Marie Claire, през Harper’s Bazaar и Cosmopolitan, до Vanity fair и People. През 2016 -а стана стилист на годината на Американските награди за коафьорство.
В Ню Йорк Амон управлява не просто фризьорско простран ство. Той притежава център за красота, фризьорски услуги, фотостудио и място за събития, свързани с красотата. Но историята на този красив американец не започва от лъскавия Манхатън. Той изминава дълъг път – от прашните конюшни на Юта като треньор, до дебюта си в индустрията на красотата. В неговите ръце са били големи звезди, до неговия дебют в индустрията на красо тата.
Той бързо се превръща във виден и търсен експерт. След като се премества в Манхатън, стилистът изгражда мрежа от лоялна клиентела. В неговите ръце красотата си поверяват звезди като Кейт Бекинсейл, Бус Сприйнгфийлд, Лейтън Мийстър, Маги Грейс. И това не е всичко.
В коафьорското му портфолио ще откриете реклами, модни кампании, филми, телевизионни продукции и ревюта. Карвър е безспорен фаворит на седмица та на модата в Ню Йорк. В бек стейджа той работи с дизайнери като Ралф Лорън и Ван Клийфенд Арпълс. Сега звездата на L`Anza идва и в София през лятото. Поводът е официалното представяне на най-новия бранд в портфолиото на Christian оf Roma. Зареден със страстта към красотата, стилистът пътува, за да вдъхновява с едно послание: „Вярвай! Вдъхновявай! Израствай!“ За пътя от конюшните на Юта, до първите страници на списания та и модните подиуми, Еймън Карвър дава ексклузивно първото си интервю за България пред списание YOU.
-Няма как да подминем факта, че из глеждате зашеметяващо. Как поддържате тази визия?
-Благодаря Ви! Правя най -доброто, за да се грижа за себе си и да правя здравословни избори.
-Суетен ли сте?
-Не. Мога да кажа, че съм доста скромен в разходите за поддръжката на своята прическа и стил. Без какво не излизате от вкъщи? Определено не тръгвам никъде без мобилния си телефон и ръчния си часовник Chopard. Когато съм на път, моята машинка за подстригване на брада е винаги с мен.
-Вие сте постоянно заобиколен от красиви и суетни хора. Какво всъщност е красотата?
-Красотата е увереност, независимо от пол, възраст, раса, тегло, височина или цвят на очите. Красотата блести на повърхността, когато човек е в комфорт с това кой всъщност е. Само по този начин хората излъчват увереност и стават красиви.
-За какво мечтаехте като дете?
-Бях луд по конете. Мечтаех да имам ранчо с коне и свои деца, които да яздят с мен.
-Кога осъзнахте, че фризьорската про фесия е Ваше призвание?
-Бях 18-годишен, когато реших да отида във фризьорско училище. Помня, че когато се срещнах с всички тези готини, креативни и всеотдайни хора, си помислих: „Искам да бъда заобиколен точно от такива хора!“. Влюбих се във фризьорската професия, преди още да направя първото подстригване.
-Каква е работата на Глобалния криейтив директор на L`anza?
-Да бъдеш глобален криейтив директор на L‘ANZA е невероятно. Ние сме марка, която расте и имаме големи мечти. Чувствам се неразривно и вдъхновяващо свързан с целия ми екип от Healing Artists. Да имам тази водеща роля в компания, изградена върху велики цели, свързани със здравето, красотата и съхраняването на околната среда, за мен е сбъдната мечта.
-Пътувате много по света, за да показвате фризьорското изкуство. Къде се чувствате най-добре?
-Определено това е Ню Йорк. Тук винаги се чувствам у дома.
-Различни ли са фризьорите по света?
-Мисля, че фризьорите, независимо от коя точка на планетата са, много си приличат. Вярно е, че стилисти от Париж или Ню Йорк имат различен стил и перспектива в сравнение с тези от някоя по-малка, не толкова космополитна държава. Истината е, че откривам много повече сходства, отколкото разлики между фризьорите по света.
-На какво залага L`anza, представяйки се пред клиентите?
-За клиентите L‘ANZA е единственият бранд, който всъщност лекува косата, а здравата коса винаги е стилна и модерна. Продуктите на L‘ANZA съдържат най-високо качество елементи, които освен че са извлечени и използвани, за да са благотворни за косата, са подбрани така, че да не вредят на планетата и околната среда.
-Кой е продуктът, който Вие използва те най-често?
-В момента най-често използвам L‘ANZA Dry Texture Spray. Невероятен е, придавайки на косата онзи небрежен и в същото време секси вид.
-Как звучи философията Ви, когато става дума за работата Ви?
-Ние вярваме в силата на стилистите и способността им да създават положителна промяна в живота на хората. Това е нашата мисия, която продължаваме да подкрепяме чрез образование и развитие, с най-добрите професионалисти в сферата на грижата за косата. Наричаме го нашата B.I.G. Mission – Believe.Inspire. Grow.
-Винаги ли трябва да се подчиняваме на новите тенденции, или е необходимо просто да се доверим на стилиста, който да избере правилната за нас визия?
-Най -новите тенденции имат за цел да ви насърчават да бъдете креативни, да изразявате себе си чрез най-новите визии. Просто трябва да се доверите на фризьора си как тези тенденции да са най-добрите и правилни за вас.
-Вашето студио е в сърцето на Ню Йорк, Манхатън. Какви са клиентите Ви? А знаменитости посещават ли салона?
-Клиентите в салона ми са много заети, успешни хора, които живеят в забързаното ежедневие. Когато работя със звезди, най-често се грижа за косите им, когато трябва да се появят на специално събитие. Това не предполага идването им в салона. Мисля, че голямата разлика при работата със знаменитости е комуникацията с техния агент, мениджър или асистент. Често и с тримата заедно. Разбира се, конфиденциалността и запазването на личното им пространство също е част от моята работа.
-Кои са по-капризни?
-Моите клиенти са невероятни, така че не се случва често да се изправям пред определени капризи. Ако трябва да определя някои клиенти като капризни, това са тези, които влизат в салона само за изсушаване. Те много често не са лоялни на някой конкретен стилист или салон и често са доста капризни.
-Отказвали ли сте да направите нещо за косата на клиент?
-Да, разбира се. Когато това се случва, най-често е свързано с желанието на клиента да получи нереалистичен цвят. Не бих предприел боядисване, ако не мога да гарантирам крайния резултат.
-Правили сте стайлинг за рекламни кампании, филми, шоу програми, участвали сте в Седмица на модата в Ню Йорк. Къде се чувствате най-добре?
-Фотосесиите са моят категоричен фаворит. Фотокампаниите, които имат за цел да рекламират продукти или колекция, също са ми любими. Обичам да виждам различните начини, по които можем да стигнем до красиви, интересни фотоси.
-Откъде черпите вдъхновение, за да сте винаги така креативен и иновативен?
-Вдъхновява ме наблюдението върху работата на топ стилистите и дизайнерите. Социалните медии са чудесно място, където можеш да получиш вдъхновението от тези професионалисти. --Кои са най-близките Ви колеги, които са винаги до Вас?
-Без никакво съмнение, това са Leah Freeman и Matt Swinney. Заедно ние създаваме невероятни коси за L’ANZA и винаги сме готови да подкрепим индивидуалните креативни начинания на всекиго от нас.
-Спомняте ли си интересна случка от фотосесия, ревю или нещо друго, което ще си спомняте цял живот?
-Това е едно модно шоу в Малайзия. Подиумът беше невероятен. С всяка стъпка на моделите специална светлина проблясваше от пода. Беше толкова красиво – почти магично.
-Имате много награди от фризьорски форуми. Коя за Вас е най -ценната?
-Спечелването на The 2016 North American Hairstyling Awards (NAHA) за екипа на салона определено ми е най-любимата. Работих с невероятно талантлив екип от фризьори и това беше нашият дебют като отбор. Да получим награда от такъв висок клас беше наистина невероятно.
Още от категорията
Неразрушимата коалиция в Big Brother се разпада? Теодора, Виктор и Марио са номинирани