ИМЕТО МУ НЕ ВИ ГОВОРИ НИЩО. ЗАСЕГА! ТОЙ Е ЗВЕЗДА. ИЗГЛЕЖДА КАТО МОДЕЛ И ТВЪРДИ, ЧЕ Е ПРИСТРАСТЕН КЪМ ФИТНЕСА И ПЪТУВАНИЯТА. МЯСТОТО МУ НА ГЛОБАЛЕН КРИЕЙТИВ ДИРЕКТОР НА ТОП БРАНДА L`ANZA Е ИЗВОЮВАНО С ТАЛАНТ, ХАРИЗМА И МНОГО ТРУД. ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С АМОН КАРВЪР.

Той е гуру за последова­телите си по цял свят. Името му вълнува, а визиите, които създава, блестят от страниците на най -големи­те списания в света от Vogue и Marie Claire, през Harper’s Bazaar и Cosmopolitan, до Vanity fair и People. През 2016 -а стана стилист на годината на Американските награди за коафьорство.

В Ню Йорк Амон управлява не просто фризьорско простран ство. Той притежава център за красота, фризьорски услуги, фо­тостудио и място за събития, свързани с красотата. Но историята на този красив американец не започва от лъскавия Манхатън. Той изминава дълъг път – от прашните коню­шни на Юта като треньор, до дебюта си в индустрията на красотата. В неговите ръце са били големи звезди, до неговия дебют в индустрията на красо ­тата.

Той бързо се превръща във виден и търсен експерт. След като се премества в Манхатън, стилистът изгражда мрежа от лоялна клиентела. В неговите ръце красотата си поверяват звезди като Кейт Бекинсейл, Бус Сприйнгфийлд, Лейтън Мийстър, Маги Грейс. И това не е всичко.

В коафьорското му портфолио ще откриете реклами, модни кампании, филми, телевизионни продукции и ревюта. Карвър е безспорен фаворит на седмица та на модата в Ню Йорк. В бек­ стейджа той работи с дизайнери като Ралф Лорън и Ван Клийфенд Арпълс. Сега звездата на L`Anza идва и в София през лятото. Поводът е официалното представяне на най-новия бранд в портфолио­то на Christian оf Roma. Зареден със страстта към красотата, стилистът пътува, за да вдъхновява с едно послание: „Вярвай! Вдъхновявай! Израствай!“ За пъ­тя от конюшните на Юта, до първите страници на списания та и модните подиуми, Еймън Карвър дава ексклузивно първо­то си интервю за България пред списание YOU. 

-Няма как да подминем факта, че из­ глеждате зашеметяващо. Как поддържате тази визия?

-Благодаря Ви! Правя най -доброто, за да се грижа за себе си и да правя здравословни избори.

-Суетен ли сте?

-Не. Мога да кажа, че съм доста скромен в разходите за поддръжката на своята прическа и стил. Без какво не излизате от вкъщи? Определено не тръгвам никъде без мо­билния си телефон и ръчния си часовник Chopard. Когато съм на път, моята ма­шинка за подстригване на брада е вина­ги с мен.  

-Вие сте постоянно заобиколен от красиви и суетни хора. Какво всъщност е красотата?

-Красотата е увереност, независимо от пол, възраст, раса, тегло, височина или цвят на очите. Красотата блести на повърхността, когато човек е в комфорт с това кой всъщност е. Само по този начин хората излъчват увереност и стават красиви.

-За какво мечтаехте като дете?

-Бях луд по конете. Мечтаех да имам ран­чо с коне и свои деца, които да яздят с мен.

-Кога осъзнахте, че фризьорската про­ фесия е Ваше призвание?

-Бях 18-годишен, когато реших да отида във фризьорско училище. Помня, че когато се срещнах с всички тези готини, креативни и всеотдайни хора, си помислих: „Искам да бъда заобиколен точно от такива хора!“. Влюбих се във фризьорската професия, преди още да направя първото подстригване.

-Каква е работата на Глобалния крией­тив директор на L`anza?

-Да бъдеш глобален криейтив директор на L‘ANZA е невероятно. Ние сме марка, която расте и имаме големи мечти. Чувствам се неразривно и вдъхновяващо свързан с целия ми екип от Healing Artists. Да имам тази водеща роля в компания, изградена върху велики цели, свързани със здравето, красотата и съхраняването на околната среда, за мен е сбъдната мечта.

-Пътувате много по света, за да показвате фризьорското изкуство. Къде се чувствате най-добре?

-Определено това е Ню Йорк. Тук винаги се чувствам у дома.

-Различни ли са фризьорите по света?

-Мисля, че фризьорите, независимо от коя точка на планетата са, много си приличат. Вярно е, че стилисти от Париж или Ню Йорк имат различен стил и перспектива в сравнение с тези от някоя по-малка, не толкова космополитна държава. Истината е, че откривам мно­го повече сходства, отколкото разлики между фризьорите по света.

-На какво залага L`anza, представяйки се пред клиентите?

-За клиентите L‘ANZA е единственият бранд, който всъщност лекува косата, а здравата коса винаги е стилна и модерна. Продуктите на L‘ANZA съдържат най-високо качество елементи, които освен че са извлечени и използвани, за да са благотворни за косата, са подбрани така, че да не вредят на планетата и околната среда.

-Кой е продуктът, който Вие използва­ те най-често?

-В момента най-често използвам L‘ANZA Dry Texture Spray. Невероятен е, придавайки на косата онзи небрежен и в също­то време секси вид.

-Как звучи философията Ви, когато става дума за работата Ви?

-Ние вярваме в силата на стилистите и способността им да създават положи­телна промяна в живота на хората. Това е нашата мисия, която продължаваме да подкрепяме чрез образование и развитие, с най-добрите професионалисти в сфе­рата на грижата за косата. Наричаме го нашата B.I.G. Mission – Believe.Inspire. Grow.

-Винаги ли трябва да се подчиняваме на новите тенденции, или е необходимо просто да се доверим на стилиста, който да избере правилната за нас визия?

-Най -новите тенденции имат за цел да ви насърчават да бъдете креативни, да изразявате себе си чрез най-новите визии. Просто трябва да се доверите на фризьора си как тези тенденции да са най-добрите и правилни за вас.

-Вашето студио е в сърцето на Ню Йорк, Манхатън. Какви са клиентите Ви?  А знаменитости посещават ли са­лона?

-Клиентите в салона ми са много заети, успешни хора, които живеят в забързаното ежедневие. Когато работя със звезди, най-често се грижа за косите им, когато трябва да се появят на специално събитие. Това не предполага идването им в салона. Мисля, че голямата разлика при работата със знаменитос­ти е комуникацията с техния агент, мениджър или асистент. Често и с тримата заедно. Разбира се, конфиденциал­ността и запазването на личното им пространство също е част от моята работа.

-Кои са по-капризни?

-Моите клиенти са невероятни, така че не се случва често да се изправям пред определени капризи. Ако трябва да опре­деля някои клиенти като капризни, това са тези, които влизат в салона само за изсушаване. Те много често не са лоялни на някой конкретен стилист или салон и често са доста капризни.

-Отказвали ли сте да направите нещо за косата на клиент?

-Да, разбира се. Когато това се случва, най-често е свързано с желанието на клиента да получи нереалистичен цвят. Не бих предприел боядисване, ако не мога да гарантирам крайния резултат.

-Правили сте стайлинг за реклам­ни кампании, филми, шоу програми, участвали сте в Седмица на модата в Ню Йорк. Къде се чувствате най-добре?

-Фотосесиите са моят категоричен фаворит. Фотокампаниите, които имат за цел да рекламират продукти или ко­лекция, също са ми любими. Обичам да виждам различните начини, по които мо­жем да стигнем до красиви, интересни фотоси.

-Откъде черпите вдъхновение, за да сте винаги така креативен и инова­тивен?

-Вдъхновява ме наблюдението върху работата на топ стилистите и дизайнери­те. Социалните медии са чудесно място, където можеш да получиш вдъхновението от тези професионалисти. --Кои са най-близките Ви колеги, които са винаги до Вас?

-Без никакво съмнение, това са Leah Freeman и Matt Swinney. Заедно ние създа­ваме невероятни коси за L’ANZA и винаги сме готови да подкрепим индивидуал­ните креативни начинания на всекиго от нас.

-Спомняте ли си интересна случка от фотосесия, ревю или нещо друго, кое­то ще си спомняте цял живот?

-Това е едно модно шоу в Малайзия. Поди­умът беше невероятен. С всяка стъпка на моделите специална светлина про­блясваше от пода. Беше толкова красиво – почти магично.

-Имате много награди от фризьорски форуми. Коя за Вас е най -ценната?

-Спечелването на The 2016 North American Hairstyling Awards (NAHA) за екипа на са­лона определено ми е най-любимата. Ра­ботих с невероятно талантлив екип от фризьори и това беше нашият дебют като отбор. Да получим награда от такъв висок клас беше наистина невероятно.